Söin 300 grammaa lohta ja salaattia, jälkiruoksi kourallisen pähkinöitä
Tosi herkullista mutta kamala ähky :p
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuossahan on järjettömät määrät rasvaa. et tule laihtumaan. rasva on tunnetusti epätervellistä.
Eihän ap mitään laihduttamisesta puhunut. Millä perusteella rasva on mielestäsi epäterveellistä?
kyllä tuo apn annos kuullostaa laihdutusannokselta. Tosi vähän ruokaa siinä on jos ei sen lisäksi syö mitään muuta.
No ei kuulosta, kuulostaa siltä että massu pysyy täynnä aamuun asti.
Oo äm gee miten hyvä ruokavalio! *Kumartaa*
Iltalehdessä kohta otsikko "oletko aina syönyt lohta ja pähkinöitä väärin?" Sitten saat sinäkin syyllistyä.
Minä söin aamupäivällä suklaalevyn ja nyt viisi todella pientä kasviskäärylettä. Tänään ollut vähän huono päivä, ei tosiaan ole normaalit syömiset.
Mutta ei hän puhunut laihduttamisesta mitään. Kuvittelet omiasi.