Söin 300 grammaa lohta ja salaattia, jälkiruoksi kourallisen pähkinöitä
Kommentit (28)
Kyllä siitä selviää. Syöt sitten seuraavalla aterialla normaalia kotiruokaa.
Lisäsin ruokaan 120g merisuolaa ja voita noin 100g voita.
Menen kohta ostamaan pitsaa, en tiedä grammamäärää, mutta hyvää taatusti on :)
Söin just 150 g irtokarkkeja ja join 3 dl siideriä <3
Jaahas, mä tein juuri pinaattikeiton.
tuossahan on järjettömät määrät rasvaa. et tule laihtumaan. rasva on tunnetusti epätervellistä.
Juonut jo puoli pulloa kirkasta ja pitäis mennä aamulla töihin. Auttaisko kourallinen pähkinöitä?
Vierailija kirjoitti:
tuossahan on järjettömät määrät rasvaa. et tule laihtumaan. rasva on tunnetusti epätervellistä.
Ei ole tarvista laihduttaa :)
Miten niin rasvaa? Kalanrasva on terveellistä, samoin pähkinöiden :)
300g kalaa on ihan tajuton määrä.Annos on 100-150g.
Mä söin just 250g pannuvihanneksia, apetit tuorekset ja 100g kanasuikaleita intialaisilla mausteilla kookoskermssa.
Vierailija kirjoitti:
Juonut jo puoli pulloa kirkasta ja pitäis mennä aamulla töihin. Auttaisko kourallinen pähkinöitä?
Kyllä. Mä aion syödä kourallisen pähkinöitä työmatkalla, niin en tarvitse ruokaa loppupäivänä. Tai en mä kyllä yleensä ruokaa syö, mä syön proteiinia ja hiilaria! Rasvaa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin just 250g pannuvihanneksia, apetit tuorekset ja 100g kanasuikaleita intialaisilla mausteilla kookoskermssa.
Tulihan tuota itsellesikin 350 grammaa tavaraa nassuun että väliäkö sillä missä muodossa :p
No siinä kalassa oli aamiainen, päivällinen ja illallinen samassa, tuleepi keskimäärin 100 grammaa per annos :D
Söin puoli kiloa hyvää mieltä :) ei aavistustakaan, mitä osasia ja atomeja ruokani sisälsi eikä sillä ole hitonkaan merkitystä. Hajotkaa kävelevät excelit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Söin puoli kiloa hyvää mieltä :) ei aavistustakaan, mitä osasia ja atomeja ruokani sisälsi eikä sillä ole hitonkaan merkitystä. Hajotkaa kävelevät excelit siihen.
Herran jumala, mieltä :O Maistuuko samalta kuin kieli?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap mitään laihduttamisesta puhunut. Millä perusteella rasva on mielestäsi epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen annoskoon määrää? Sinä vai?
Minäpäs söin savuporo-kebabbipizzan kuorrutettuna ihanalla valkosipulimajoneesilla <3 En tosin jaksanu ihan kaikkea... Illalla loput..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap mitään laihduttamisesta puhunut. Millä perusteella rasva on mielestäsi epäterveellistä?
kyllä tuo apn annos kuullostaa laihdutusannokselta. Tosi vähän ruokaa siinä on jos ei sen lisäksi syö mitään muuta.
Söin itse kauhean kasan paistettuja kasviksia ja n 250g kanaa. Teriyaki-kastiketta.
Onko tuo määrä proteiinia liikaa? Sitä vain mietin. Mutta olipa hyvää. ❤