Huusin tänään myyjälle
Kommentit (14)
Oman kokemukseni mukaan kaupoissa ei voi tapahtua mitään minkä takia kannattaisi huutaa. Asiat selviää kyllä leppoisamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan kaupoissa ei voi tapahtua mitään minkä takia kannattaisi huutaa. Asiat selviää kyllä leppoisamminkin.
Olet kyllä periaatteessa oikeassa. Joskus vaan palaa päreet. Eihän se huutaminen kuitenkaan mitään hyödytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä periaatteessa oikeassa. Joskus vaan palaa päreet. Eihän se huutaminen kuitenkaan mitään hyödytä.
Mistä kiikasti ostokset?
Hei kuule, oletko ikinä miettinyt että se myyjäkin voi olla ihan loppu ? Itse olen myyjä ja minulla on ystävänä myyjiä joilla on masennusta sekä itsetuhoista taustaa mutta eihän se nyt tietenkään ulkoapäin näy myyjissä koska työtämme on palvella asiakkaita hymy naamalla.
Mulle asiakas huusi eilen "v***n h***a" kun ei saanut tahtoaan läpi ja itse oli mokannut. Lopetin puhelun. Lähinnä nauratti koko juttu.
Ap, olet idiootti.
Vaikka kuinka olisit väsynyt, tietentahtoen valitsit uhriksesi sellaisen, joka ei asemansa vuoksi puollustautumaan, joten tekosi on raukkamainen.
Valitse ensikerralla "uhriksesi" joku omanikäisesi vastaantulija kadulta... Ai niin, ethän niin voi tehdä
, hänhän antaisi samalla mitalla takaisin.
Mun reaktio aina kun tulee ap:n kaltaisia ihmisiä vastaan (tuskin koskaan onneksi): käy niin sääliksi sun lähimmäisiä, mun tarvii kestää sua vain hetki, joidenkin pahimmillaan koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Saa myyjillekin huutaa jos on aihetta.
Mikä tilanne esimerkiksi oikeuttaa huutamisen?
Mua aina lähinnä säälittää asiakkaat jotka meille myyjille huutaa.