Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, kun joillekin vauvan kanssa ulkoilukin on jokin himskatin muotinäytös

Vierailija
24.05.2017 |

Pikkukengissä ja tiukoissa farkuissa kiputetään "lenkillä"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että tässä puhutaan VAUVAN vaatetuksesta! :D

Lähipiirissä on pikku minirodineja ja muita hellokittyjä. Vauva on vaunulenkillä tietty Adidas-collegeasussa ja Adidas-lenkkareissa, vaikkei osaa edes kävellä.

Vierailija
22/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, sain tänään ohikulkevalta mummolta paheksuvaa palautetta kun oltiin metsäpolulla liian sievissä vaatteissa, olitkohan se sinä..?

Ja päälläni oli siis korottomat pikkukengät, suorat housut ja pitkä valkoinen takki, eli vaatteeni eivät millään lailla rajoittaneet liikkumista. En ajatellut parkkeerata vaunuja tienposkeen ja kiivetä puuhun, joten miksi mulla pitäisi olla lenkkarit ja vanha tuulitakki (jotka toki puen päälleni jos tilanne sitä vaatii)?

Minä en ikinä ole omistanut mitään ulkoilu- tai urheiluvaatteita ja olen muuten niissä siisteissä vaatteissa kiivennyt puuhun ja leikkinyt puistossa.

Ihan hyvin pärjännyt vaikka ensimmäinen lapsi jo seitsemän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, miksei lenkillä ole yllä lenkkivaatteet?

Ehkä vaatteiden kantaja ei halua niitä sillä kerralla käyttää tai ehkä ne ovat kaikki pyykissä sillä hetkellä. Joka tapauksessa se ei oikein ole sinun asiasi. Suomessa lenkkeilijä saa pukeutua tai saa olla pukeutumatta lenkkivaatteisiin. Hyvä niin.

Vierailija
24/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himskatti? ÄLÄ KIROILE!

Vierailija
25/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kerran huvittuneena pururadalla, miten edessäni kulkevan naisen korot upposivat koko ajan maahan. Kävelimme peräkkäin ehkä kilometrin, minä koiran kanssa kolitsihousuissa ja tämä miss muotinäytös valkoisine nahkavaununeen kireissä farkuissa ja korkkareissa...

Korkkarit voivat ehkä olla epäkäytännölliset pururadalla, mutta miksi kireät farkut olisivat? Jos farkut istuvat ihomyötäisesti joustaen, eivät ne välttämättä ole ollenkaan epämukavia. Ainakaan omani eivät ole.

Vierailija
26/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin lenkistä, en kaupoilla palloilusta. Tosin sitäkään en ymmärrä vauvan kanssa.

Vaunujen kanssa ei voi lenkkeillä. Kävelyllä voi käydä. Siihen ei tarvita urheiluvaatteita.

Vaunujen kanssa on juostu maratoneja..

Vierailija
27/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ärsyttää se äitien järjestämä  VAUVOJEN muotinäytös leikkipuistoissa ja lenkkipoluilla,  kaikilla jotkut trikoopipot isoilla ruseteilla ja sitten  laitetaan muksu kököttämään nurmikolle, jotta voidaan räpsiä kuvia instaan #leikkipuistossa# "äidinmuru" "pikkuprinsessa" 

Vierailija
28/28 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin kerran huvittuneena pururadalla, miten edessäni kulkevan naisen korot upposivat koko ajan maahan. Kävelimme peräkkäin ehkä kilometrin, minä koiran kanssa kolitsihousuissa ja tämä miss muotinäytös valkoisine nahkavaununeen kireissä farkuissa ja korkkareissa...

Voi vitsi, olet kyllä tosi paljon parempi ihminen kun sinulla oli "kolitsihousut" eikä kireät farkut :) :) :)

Toivottavasti se nainen kompastui ja löi päänsä, ansaitsee kaiken pahan kun kehtasi pukeutua farkkuihin :(