Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on markkina-arvosi?

Vierailija
24.05.2017 |

Näin alkavan kesän kunniaksi tuodaan esille omaa positiivista "markkina-arvoamme" listaamalla tärkeimmät seikat. Aloitan:

Koen minun olevan erittäin haluttua tavaraa markkinoilla ja erottuvani, sillä
- olen iloinen ja kaikille ystävällinen
- olen lojaali ystävä ja kumppani (en juorua tai arvostele, koska tunnistan myös omat virheeni)
- minulla on tiimalasivartalo ja muodot, vaikka olen hoikka=epätyypillinen naisvartalo Suomessa
- en polta ja juon harvoin

Tämän ei ole tarkoitus olla egoistinen pönkityskeskustelu, vaan omien vahvuuksien tunnistamista. Vastauksia, kiitos! :-)

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa olevani samoja kuin sinä. MUTTA olen yh joka kai taisi romuttaa minut arvottomaksi näissä asioissa :D

Vierailija
2/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on huono markkina-arvo? En osaa puhua viettelevästi ja annan luotaantyöntäviä signaaleja luontaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole karjaa, eikä kukaan toinen ihminen ole minulle karjaa, joten minulle sellaista asiaa ei ole olemassakaan, kun ihmisen markkina-arvo! Orjakaupassa on ihmisillä ollut myös markkina-arvo! Jokainen ihminen joka punnitsee joko omaa tai toisten markkina-arvoa, on vakavasti rikki!

Vierailija
4/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaisin oman markkina-arvoni paperille se olisi surullista luettavaa, mutta jostain syystä kuitenkin saan jatkuvasti vastakaikua miehiltä ihan vaan ymmärtääkseni siksi että katselen heitä sillä silmällä 😃. Aina yllätyn.

Vierailija
5/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 ja kahden lapsen yh. Markkina-arvo on tasan nolla, mutta ei se kyllä haittaa. Parisuhdeajat on muutenkin ohi mun kohdalta.

Vierailija
6/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Minä en ole karjaa, eikä kukaan toinen ihminen ole minulle karjaa, joten minulle sellaista asiaa ei ole olemassakaan, kun ihmisen markkina-arvo! Orjakaupassa on ihmisillä ollut myös markkina-arvo! Jokainen ihminen joka punnitsee joko omaa tai toisten markkina-arvoa, on vakavasti rikki!

En usko että ap tarkoitti tätä pahalla vaan juuri sillä että nyt jokainen voi kertoa ne asiat mitä arvostaa itsessään.

Täällä jotkut jaksavat tosissaan selittää markkina-arvosta joten leikkimielinen keskustelu siitä ei mielestäni ole lainkaan paha.

T: tuo ensimmäinen "arvoton" yh

Vierailija
7/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40 ja kahden lapsen yh. Markkina-arvo on tasan nolla, mutta ei se kyllä haittaa. Parisuhdeajat on muutenkin ohi mun kohdalta.

Ei se ole koskaan ohi koska ei ole olemassa sellaista kuin arvoton ihminen. Meistä kaikista löytyy puolia mitä joku toinen arvostaa.

Vierailija
8/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myytävänä.

Vierailija
9/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsi luetella ominaisuuksiani pala palalta. Hahmotan ihmiset kokonaisuutena, ja samaa toivon muilta minun suhteeni, vaikka tiedänkin, että monen miehen silmät eksyvät helposti tiettyihin kehon osiin, ja ehkä monen naisenkin. Itseäni kiinnostaa kuitenkin aina kokonaisvaikutelma. Olen vähän hämmentynyt tämmöisestä kyselystä ja taidan olla ihan väärä vastaamaan tähän, koska en vain osaa nähdä asioita noin.

Vierailija
10/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimaviranomainen ja huoltovirasto luokitteli minut yhdeksän euron arvoiseksi. MOT

Vierailija
11/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksella.

Vierailija
12/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Koko teoreema on säälittävän jampan luomus. Ihmisrakkaus ei ole mitattavissa.

Vierailija
13/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin sanoa olevani samoja kuin sinä. MUTTA olen yh joka kai taisi romuttaa minut arvottomaksi näissä asioissa :D

Minä taas antaisin isot propsit sinulle, sillä kuulostat olevan täydellinen saalis! Odotahan, kunhan veroisesi kumppani tulee kohdallesi.

Eikö tosiaan muut osaa tuoda esille hyviä puoliaan? Kyseessähän on puhtaasti hyvien puolien esiintuominen, ja kaupan alan ihmisenä käytin markkina-arvo-termiä. Ei tarkoitettu negatiivisessa mielessä kenenkään mieltä pahoittamaan.

On huolestuttavaa, mikäli omien vahvuuksien listaaminen on näin vaikeaa. Antakaas tulla niin että litisee!

- Ap

Vierailija
14/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä jossakin toisessa maassa arvo voisi olla korkeampi? Tässä maassa en välitä markkina-arvostani, koska tuskin löytää näin melki 50-vuotiaana enää miestä, joka ei olisi alkoholisti tai muuten  omituinen? Vai oletteko eri mieltä?

15/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttua tavaraa siellä missä haluan olla.

Vierailija
16/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoni on huipussaan, koska kaikki haluu mut. <3

Olen ylipainoinen, pervoa huumoria viljelevä, räväcän luonteen omaava parturikampaaja. Minulla on mustaksi värjätty kouvolatukka ja bassonauruni kantautuu kilometrien päähän. <3

Ritu 45v.

Vierailija
17/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele itseäni tai ketään muuta.

Vierailija
18/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä jossakin toisessa maassa arvo voisi olla korkeampi? Tässä maassa en välitä markkina-arvostani, koska tuskin löytää näin melki 50-vuotiaana enää miestä, joka ei olisi alkoholisti tai muuten  omituinen? Vai oletteko eri mieltä?

Hyvä huomio. Jotenkin täällä Suomessa meillä on vahvat stereotypiat ja alistumme niihin helposti. Tämän vuoksi teinkin keskustelun, jotta ihmiset tosissaan pohtisivat omaa arvoaan. Oli tahallista, etten halunnut negatiivisia listauksia, koska se on meille luontaisestikin liian helppoa listausta. Juuri hyvien puolien huomioonottaminen on tärkeintä!

- Ap

Vierailija
19/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvoni on huipussaan, koska kaikki haluu mut. <3

Olen ylipainoinen, pervoa huumoria viljelevä, räväcän luonteen omaava parturikampaaja. Minulla on mustaksi värjätty kouvolatukka ja bassonauruni kantautuu kilometrien päähän. <3

Ritu 45v.

Jes, näin sitä pitääkin! Anna mennä täysillä jatkossakin, Ritu. Pervoilla on aina hauskaa.

- Ap

Vierailija
20/62 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä osaat arvostaa itseäsi. Se on hieno piirre! Kyllä niitä hyviä miehiä vielä tuossa iässäkin on olemassa, ehkä ne vain pitävät matalaa profiilia itsestään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän