Miksi käyttäisit caprimittaisia leggingsinssejä mekon kanssa?
Aika usein naiset näyttävät käyttävän puoleen pohkeeseen ulottuvia trikoolegginssejä ja polvimittaista mekkoa. MIKSI. eikö samantein voisi laittaa sukkahousuja tai käyttää lyhyempiä esim pyöräilyshortseja, jos reidet hinkkaavat ikävästi yhteen
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Sääntöihmiset täällä purkaa ahdistustaan, LOL. Ei saa pukeutua capreihin, ei saa. Ootte ihan hirveitä, kun ette tottele. Nih. Ei saaaaa-aaa.
Toki saa. Mutta se nyt vaan näyttää rumalta.
Itselleni caprihousut ja -legginsit ovat taivaan lahja peittämään leikkausarvet polvissa.
Trikoorytkyt ja kouvolatukka. Siitä tuntee suomalaisen.
En tahdo esitellä pikkareita koko kansalle jos esim. Tuulenpuuska nostaa hameen korviin ja pojat/miehet tykkää ottaa kuvia hameiden alta. Kyllä se kuulkaa onnistuu ihan ilman että itse huomaa kun joku kännykkää heilauttaa helman alla tai seisoo liukuportaiden vieressä toljottaen ylöspäin menijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntöihmiset täällä purkaa ahdistustaan, LOL. Ei saa pukeutua capreihin, ei saa. Ootte ihan hirveitä, kun ette tottele. Nih. Ei saaaaa-aaa.
En ole lainaamasi, mutta se on sinun mielipiteesi - ei fakta. Minä olen eri mieltä.
Legginsseistä on tullut pukeutumisessa kuin pukeutumisessa niiin peruskauraa, että lapseni kaveri hämmästeli, ettei minulla ole housuja jalassa, kun olin pukeutunut polvet peittävään mekkoon.
Pahempi on tyyli, jossa sukkahousujen päälle on tungettu shortsit, näkyy yleensä läskeillä.
Ihan siksi että mulla on oikeus niin tehdä halutessani.
Sitäpaitsi eilen istuin autossani odottaessa vihreää valoa. Siinä sitten ylitti tien nuori kundi jolla oli jalassa leggarit ja päällä shortsit, että kyllä ne miehetkin!
Monta syytä,
reidet hankaa yhteen,
patti polvet,
sukkahousut on helvetistä, hajoaa 8x10stä ennenkuin on jalassa, kertakäyttöiset ja kunnolliset maksaa maltaita.
Arkena kun tuollaista asua ehkä käytän, joudun kaiken maailman kevätjuhlaliikkeitä tekemään ei niin väliä kun tietää ettei selluliitit ja pikkupöksyt vilku kun kipitän 1,5v ja 3v perässä, nostelen ja pyöritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta se on sinun mielipiteesi - ei fakta. Minä olen eri mieltä.
Minulle ei tule mieleen yhtään hametta tai mekkoa joka olisi parempi capri-leggingsien kanssa kuin ilman tai sukkahousuilla (joiden valinta tietysti riippuu esim. kengistä ja vartalosta).
Jos ne legginsit on näkösuoja tuulenpuuskaa ym yllättävää vastaan, niin eikö niiden lahkeita vois kääntää sen verran ettei ne vilkkuis vasta kun on aihetta?
Itse kuljin viime kesänä pätkityissä leggareissa yhden arvaamattoman mekon kanssa. Nyt taidan heittää sen roskiin, kun olen ostanut sopivan mittaisen.
Mä kiinnitin eka kerran huomiota legginseihin Pariisissa joskus n. 10 vuotta sitten. Ohitse käveli tyylikäs pariisitar, jolla oli puolisääreen ulottuvat mustat legginsit, ballerinat ja kuviollinen tunika ja ajattelin, että "ihan kivannäköistä pukeutumistyyliä".
Miksi ette käytä kevyitä ilmavia housuja, jos kerran sääret/kroppa ovat liian "rumat" mekkoon tai hameeseen? Kyllä kesäisillä materiaaleilla ja -väreillä saa luotua yhtä mukavan ja viileän asun kuin mekko, vaikka kyseessä olisikin housut+paita yhdistelmä. Pohje-leggings + mekko tai hame näyttää kamalalta, varsinkin jos on liikakiloja, rumat kengät ja vähän homssuinen olemus muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt fakta. Joillain on tyylitajua ja toisilla ei. Jos et halua näyttää juntilta ja tyylittömältä, niin vältä niitä capreja.
En ole mikään legginsien fani, mutta olen muutaman kerran käyttänyt kesällä pitsimekon kanssa arkistaakseni asua & koska sääret ovat ruvilla. Sukkahousut tekevät heti mekosta juhlavamman.
Rumalta näyttää. Tekee sääristä lyhyen ja pökkelön näköiset. Joko sukkahousut tai ei mitään.