Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin viimeviikonloppuna 47 vuotiaan miehen, josta kiinostuin. Tapasimme eilen uudestaan, ja hän sanoi etsineensä mua fasesta.

Vierailija
24.05.2017 |

Meni totaalisesti maku. Äijällä on facebook, ja taitaa etsiskellä misuja ihan työkseen. Itse en moista facepelleilyä harrasta ja tiedän jo tämän perusteella, että emme ole samalla aaltopituudella. Todella pettynyt olo. Tämä on näköjään tätäpäivää.
N.46v.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ens kerralla parempi provo.

Vierailija
2/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aina tämä sama tyyli kirjoittaa. Kannattaisi vaihtaa niin toimii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on outo trolli, en edes tajua mistä tässä trollataan.

Erikoisuudesta 3/5, mutta treffiaihe 2/5.

Vierailija
4/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea. Yritä enemmän.

Vierailija
5/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Mulla ei todellakaan ole facebookkia, instaa tai mitään muutakaan. En seuraile keidenkään elämää netistä. Tai näpsi itsestäni kuvia. Mulla on parempaakin tekemistä. En todellakaan halua elää ihmisen kanssa joka niin tekee.

Ap.

Vierailija
6/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aina tämä sama tyyli kirjoittaa. Kannattaisi vaihtaa niin toimii paremmin.

Pienet on täälä piirit?? Onko jokin suljettu palsta, jonne miekkarista saa tunnukset?

Vierailija
7/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän jätkän provot tuntee kyllä tyylistä, aivan kuin haiku ton rytmityksen kanssa. Ei malta kehittää niitä vaan työntää liukuhihnalta tänne.

Vierailija
8/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka etsintää elämäsi loppuu asti iloisesti vihellelllen

Vierailija
9/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus on parasta maailmassa

Vierailija
10/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienimetsä ei ole hassumpi paikka,  jos vaikka löytää niitä tajuntaa avartavia sieniä

Vierailija
11/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kiinostuit. Hmph, harmilista. Mut se on tosiaan tätäpäivää, ensiviikonloppuna uudestaan paremallaonnella!!

Vierailija
12/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Mulla ei todellakaan ole facebookkia, instaa tai mitään muutakaan. En seuraile keidenkään elämää netistä. Tai näpsi itsestäni kuvia. Mulla on parempaakin tekemistä. En todellakaan halua elää ihmisen kanssa joka niin tekee.

Ap.

Mä oon facessa ja juttelen siellä aikuisten lapsieni kanssa, parempi kuin tekstailu. Päivityksiä en tee. Olenko suurikin syntinen? 

ps: Älä viitsi aikuinen nainen tuomita sellaista, minkä käytöstä sulla ei ole hajuakaan.

Vierailija
13/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tän tyypin tuntee entuudestaan. Kaikki provot aina yhtä tönköllä tavalla kirjoitettu.

Vierailija
14/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Parempaa tekemistä = kirjoitella av:lla.

Vierailija
15/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni totaalisesti maku. Äijällä on facebook, ja taitaa etsiskellä misuja ihan työkseen. Itse en moista facepelleilyä harrasta ja tiedän jo tämän perusteella, että emme ole samalla aaltopituudella. Todella pettynyt olo. Tämä on näköjään tätäpäivää.

N.46v.

Älä välitä. Suhde olisi kuitenkin  kaatunut viimeistään sitten kun mies olisi kuullut että palstailet täällä.

Vierailija
16/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mä oon facessa ja juttelen siellä aikuisten lapsieni kanssa, parempi kuin tekstailu. Päivityksiä en tee. Olenko suurikin syntinen? 

ps: Älä viitsi aikuinen nainen tuomita sellaista, minkä käytöstä sulla ei ole hajuakaan.

On siinä märin, että ex mies jäi kiinni siitä, että hänellä oli tällainen fase, jota kautta piti yhteyttä vosuihinsa ympäri suomea. Helpompaa kun tekstiviestit, jotka ikävästi piippailee tai pitää piilotella valoa joka syttyy ruutuun. Mulla on erittäin ikäviä kokemuksia, ja en halua sellaista enää.

Vierailija
17/17 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että halusit jakaa tämän kokemuksesi kanssamme.  Pidä kiinni noista tiukoista kriteereistäsi. Ansaitset parempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme