Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanini lopetettiin tänään, miten pääsen surusta koskaan?

Vierailija
24.05.2017 |

Ensimmäinen lemmikkini, kymmenen vuotta vietimme yhdessä ihanaa aikaa. Nukuimme vierekkäin, kävimme metsässä ja mökillä, oli kuin lapseni, perheenjäsen.

Pikkuinen taapertaja sairastui keväällä ja viikonloppuna ei enää pysynyt pystyssä kunnolla, ei päässyt ylös kaaduttuaan.

Suru on kaiken valtaava, yksinäinen ja haikea. En tiedä miten pääsen tästä ikinä eteenpäin. Kaipaan pikkuistani jo nyt niin kovasti, aamulla vielä makasimme vierekkäin, kerroin kuinka paljon rakastan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoja, itse olen menettänyt kissan ja koiran aikoinaan, kyllä se ajallaan rauhottuu sitten

Vierailija
2/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v kani oli jo metusalem. Olisit iloinen kanisi pitkästä iästä ja muistelisit kaikkia yhteisiä aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam.. kanin sisäfilettä.. mmmmm....

Viinisuosituksia kellään?

Vierailija
4/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä ikävä ei tunnu enää niin surulliselta vaan muuttuu hyviksi muistoiksi onnellisista ajoista lemmikin kanssa.

Vierailija
5/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani eli keskiverto kania pidempään, varmasti oli hyvä elämä ja hoidit sitä hyvin.

Vierailija
6/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtua ikävään!

En tiedä miten uskonnollinen olet, itse en ole yhtään hengellinen, mutta lemmikin kuollessa mietin aina miten ne pääsevät unimaailmaan, mieti nyt pupuasi, siellä se vuodesta toiseen pääsee mukaan lenkille ja saa kaikkia niitä säännösteltyjä lihottavia ruokia, muistelee teidän parhaita aikoja ja voi aina nukahtaa siihen tunteeseen mikä on kainalosi. Tietenkin jos uskot taivaaseen, niin kanisi henki on sitten siellä.

Riippuen sinun persoonasta ja lemmikin tärkeydestä kova sisäinen kipu kestää viikosta reiluun kuukauteen, sitten kun totut siihen, että arjesta puuttuu se toinen pystyt vasta alkamaan käsittelemään ja antamaan hänen lähteä.

Vierailija
7/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat uuden saman näköisen niin huomaat miten samanlainen se on ja älyät ettei kanisi välittänyt juuri sinusta vaan kaikki toimii samoin ja voit kyllästyä koko kaniinijuttuun

Vierailija
8/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostat uuden saman näköisen niin huomaat miten samanlainen se on ja älyät ettei kanisi välittänyt juuri sinusta vaan kaikki toimii samoin ja voit kyllästyä koko kaniinijuttuun

Väärä ajattelumalli, toimii jos puoliso tai lapsikin kuolee, riittävän samantyyppinen ihminenkin käyttäytyisi todella samalla tavalla, varsinkin lapsen kohdalla, ei vain muuta yksilön menettämisen kärsimystä mihinkään. Ja tiedän ettei kani ole kuin ihminen, sanoin tämän vaan huomautuksena.

Vierailija
9/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten ikävää :´(  miten sitä voi kiintyäkään niin kovasti omaan rakkaaseen lemmikkiin. Metsäkävelyitä, silittelyjä, yhdessä nukkumisia <3 Anna surulle aikaa, lämmin halaus <3

Vierailija
10/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kani eli 8-vuotta kunnes kuoli vanhuuteen. Siitä on aikaa ehkä 7 vuotta ja parin viime vuoden aikana olen päässyt siitä kunnolla yli, asiaa auttoi myös, että sain lapsen. Nyt olin valmis luopumaan kanin ruokapurkista jota olen nämä kaikki vuodet säästänyt. Uutta kania en ole kyennyt ottamaan.

Vierailija
11/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Aikaa myöten pääset yli, mutta kanisi muisto elää aina sydämessäsi.

Omista kaneista on jo moni ehtinyt mennä, viimeisin 11v vanhus puolisen vuotta sitten.

Vaikka kotona on taas uusi kiva pupu, tulee toisinaan haikea hetki edellistä muistellessa. Eikä siinä mitään.

Samoin käy taas kun tästä nuoresta kanista aikanaan aika jättää. Suru on hinta ajasta, jonka saa elää rakkaan lemmikin kanssa.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi