Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lannistava tutkimustulos kotitöiden jakautumisesta

Vierailija
24.05.2017 |

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201705202200151451_iq.shtml
Äskeinen keskustelu miesten ja naisten kotitöistä haihtui taas kun tuhka tuuleen moderoinnin toimesta. Piti tämä linkki laittaa uusimpana vastaavana keskusteluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajako asuu Australiassa? Vai mikä oli pointtisi?

Vierailija
2/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajako asuu Australiassa? Vai mikä oli pointtisi?

Ei vaan pointti on se, että miehillä meni hermot keskusteluun, jossa puhuttiin yhdestä viattomata sarjakuvasta ja sen tuottamista muistotoista keskustelijoiden omissa elämissä.

https://english.emmaclit.com/2017/05/20/you-shouldve-asked/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy menevän hermo siihen uuteen keskusteluunkin.

Lapsellista olla tohkeissaan tälläisestä joka on maailmanlaajuisesti tunnistettu ilmiö.

Vierailija
4/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tasa-arvo-ongelma jos yksi suhteen osapuolista tekee hemmetisti toisen mielestä turhanpäiväisiä hommia?

Eli rautalangasta: jos siivoan vaikka vaimon mielestä kämppä on ihan tarpeeksi siisti niin onko minulla lupa kitistä siitä että joudun tekemään paljon enemmän kotitöitä?

Vierailija
5/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tasa-arvo-ongelma jos yksi suhteen osapuolista tekee hemmetisti toisen mielestä turhanpäiväisiä hommia?

Eli rautalangasta: jos siivoan vaikka vaimon mielestä kämppä on ihan tarpeeksi siisti niin onko minulla lupa kitistä siitä että joudun tekemään paljon enemmän kotitöitä?

Onko se tarpeeksi siisti?

Vierailija
6/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen määrittää jokainen mielensä mukaan. Toiselle voi olla tarpeeksi että imuroi kerran kahteen viikkoon ja toiselle tarpeellinen määrä on aamuin illoin. Naiset nyt kokee itselleen oikeuden:

a) Määrittää mikä on oikea määrä

b) Tehdä miehen ja oman määritelmänsä välinen erotus

c) Uhriutua siitä.

Hommatkaa se siivouspalvelu ja maksakaa se puoliksi, niin ei tarvi kitistä. Tosin luulen että siinäkin kävisi niin että nainen siivoaisi sekä ennen siivoojaa, että siivouksen jälkeen ja kitisisi kun miestä ei kiinnosta.

Vierailija
7/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tarpeeksi siisti?

Eli ilmeisesti ei?

Vierailija
8/9 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, jos mies sattuukin jostain syystä tekemään jotain, se tekee sen väärin.

Vierailija
9/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ennen yhteen muuttamista kertonut, kuinka paljon kotitöitä olen valmis tekemään (yht. 40 min päivässä pl. ruoanlaitto, joka on harrastus; kerran viikossa vähän enemmän). Sitten olen tehnyt sen verran. Eipä ole koskaan tarvinnut riidellä kotitöistä.

Odotusten hallinta on keskeinen elämäntaito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi