Vero.fi, onko luotettava sivusto?
Epäilyttää kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko ihan luotettava sivusto vai joku tietojenkalastelu huijaus?
Kommentit (6)
on, mitä vaarallista siinä olisi? uskallatko kelan sivuille kirjautua tai lääkäriaikaa varatessa kirjautua
Vierailija kirjoitti:
Sinne kun annat tietosi, niin palkasta lähtee joka kuukausi iso prosentti suoraan. Joskus joudut vielä jälkikäteen maksamaan lisää.
Totta, pahin ryöstösivusto, mille itse olen törmännyt. Firmaltakin imee tuhansia kuukaudessa ja jos jostain syystä tilillä ei olisi katetta, ottaa myöhemmin kovien korkojen kanssa.
Olen saanut välillä rahaa takaisin kun olen kirjautunut pankkitunnuksilla. Maksavat vain kerran vuodessa joulukuun tienoilla.
Vauva.fi on luotettavampi. Kirjaudu tänne ja mä annan sulle tilinumeron mihin voit maksaa verosi. Helpointa on tehdä autommaatinen kuukausimaksu niin sinun ei tarvitse miettiä asiaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinne kun annat tietosi, niin palkasta lähtee joka kuukausi iso prosentti suoraan. Joskus joudut vielä jälkikäteen maksamaan lisää.
Tää oli pitkästä aikaa eniten naurattanut viesti palstalla. Kiitos!