Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vero.fi, onko luotettava sivusto?

Vierailija
24.05.2017 |

Epäilyttää kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko ihan luotettava sivusto vai joku tietojenkalastelu huijaus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kun annat tietosi, niin palkasta lähtee joka kuukausi iso prosentti suoraan. Joskus joudut vielä jälkikäteen maksamaan lisää.

Vierailija
2/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mitä vaarallista siinä olisi? uskallatko kelan sivuille kirjautua tai lääkäriaikaa varatessa kirjautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne kun annat tietosi, niin palkasta lähtee joka kuukausi iso prosentti suoraan. Joskus joudut vielä jälkikäteen maksamaan lisää.

Totta, pahin ryöstösivusto, mille itse olen törmännyt. Firmaltakin imee tuhansia kuukaudessa ja jos jostain syystä tilillä ei olisi katetta, ottaa myöhemmin kovien korkojen kanssa. 

Vierailija
4/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut välillä rahaa takaisin kun olen kirjautunut pankkitunnuksilla. Maksavat vain kerran vuodessa joulukuun tienoilla.

Vierailija
5/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi on luotettavampi. Kirjaudu tänne ja mä annan sulle tilinumeron mihin voit maksaa verosi. Helpointa on tehdä autommaatinen kuukausimaksu niin sinun ei tarvitse miettiä asiaa uudestaan.

Vierailija
6/6 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli pitkästä aikaa eniten naurattanut viesti palstalla. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi