Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen joka ei kammoa ikääntymistä?

Vierailija
24.05.2017 |

??? En ole ikinä ollut niin ulkonäkökeskeinen ? Mutta esim siskollani (joka täyttää 32v) on jo ikäkriisi, vaikka hänellä on mies, että hän näyttää mielestään *vanhalta* ja valitaa siitä minulle joka päivä,, se on aika... huolestuttavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Oikeen odotan omia mummoposkiani saapuvaksi.

t. 48v

Vierailija
2/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääsi et mainitse, mutta olet ilmeisesti vielä suht nuori? On helppo ajatella vielä nuorena noin, kun mitään suuria muutoksia ulkonäössä ei ole tapahtunut. Voi olla, että asenteesi vielä muuttuu, kun alkaa paikat roikkumaan ja rypistymään vähän sieltä sun täältä...  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
4/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minä olen 38. Suurella mielenkiinnolla seuraan hiustilannetta, kasvattelen väriä pois ja muutama harmaa näkyy. Hienosti kimaltelevat. Ikuisen nuoruuden tavoittelu ei vaikuta erityisen mielekkäältä, enkä ole jäänyt kaipaamaan omastani mitään.

Vierailija
5/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja aina viihtynyt sen ikäisenä kuin olen. En haikaile nuoruutta. Itse asiassa parikymppisenä olin paljon kriittisempi kroppaani ja kasvojani kohtaan, nykyisin olen hyvin tyytyväinen. Eletty elämä saa näkyä. Yhtään ei käy oma 19 v tytär kateeksi.

Vierailija
6/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Vanheneminen on vapauttavaa. Voi olla juuri niin ryppyinen ja epamuodikas kuin haluaa :) Ihanaa!

Vierailija
7/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa vanheneminen. Ei liity millään tavalla ulkonäköön.

N46

Vierailija
8/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa maailmassa ajatuksinesi. Vaikka inhoankin palstan pilkkailmaisua "uniikki lumihiutale" kun joku ajattelee olevansa kovin erikoinen ja ajattelevansa maailmassa ainoana jollain tietyllä tavalla, niin... no, esim. ap ajatuksineen ei poikkea keskiverrosta juuri yhtään. Eikä ole ainoa.

Vierailija
9/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinut ikäni kanssa, nyt 45 v,

Olen oppinut paljon, olen kokenut paljon, jokaisessa ikävaiheessa on omat hyvät puolensa, ja jokaisesta jää muistijälki. Kirkkaimmat muistot on teinivuosilta, silloin kaikki oli uutta ja innostavaa. Lapsuudesta ja varhaisaikuisuudesta en muista juuri mitään :) 

Kurjaa vain on, kun elämän päivät vähenevät koko ajan, final countdown vääjäämättä käynnissä. Takaisinkelausta tai pausea kun ei ole.

Vierailija
10/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. Oot vaan niin siisti tyyppi.

Vierailija
11/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ärsyttää ikääntymisessä muut asiat, kuin ulkonäkö. Urheilusta ei enää palaudu niin hyvin jne.

49v

Vierailija
12/12 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32 ja odottelen vaan, koska mut ruvetaan ottaan vakavasti. Muut naiset näyttää jo jäätävän vanhoilta, itse olen babyface ja en osaa pukeutua kuin aikuiset, enkä ainakaan olla niin hapan.

Pitkän vaalean tukan paturi haluaisi leikata mummokypäräksi aina, en ole vielä antanut.