Ihmettelen kovin miksi äitiyspakkauksessa on siteitä, kortsuja ja liukuvoide?
Ei kai nyt kykaan järkevä harrasta ainakaan 4 kuukauteen seksiä synnytyksen jälkeen vaan antaa paikkojen parantua. Mikä kiire sitä on hässiä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kondomit ja lukkari on ihan parisuhdetta varten. Sen ylläpitäminen ja siitä huolehtiminen on ihan lapsen takia myös tärkeää. Joo ei seksi ole sama asia kuin parisuhde mutta monille tärkeä osa sitä ja nämä tuotteet ovat tärkeitä siinä alussa naisen terveyden takia.
Eli naisen pitää antaa haluttomana pakkoseksiä ettei mies petä ja lähde?
Voi tietysti olla joillekin uutta tietoa, mutta jotkut naiset haluavat seksiä.
Ehkä sen takia kondo ja liiku että vaikka astuu vauvan tuoksuiseen kuplaan, on seksi älyttömän tärkeää kokonaisuuden kannalta. Meillä seksiä harrastettiin viikko sektion jälkeen, koska halusimme. Kaikille niille tavaroille on ollut käyttöä. Os. Liukua kannattaa käyttää varmuuden vuoksi vaikka paikat kostuisi muutenkin, parantaa suoritusta!
Taisi olla kaksi viikkoa synnytyksestä seksiä. Ei meillä mikään kiire ollut vaan kumpikin halusi. Miksi ei voisi jos paikat on kunnossa?
Siellä pakkauksessa on paljon muutakin suurelle osalle turhaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kondomit ja lukkari on ihan parisuhdetta varten. Sen ylläpitäminen ja siitä huolehtiminen on ihan lapsen takia myös tärkeää. Joo ei seksi ole sama asia kuin parisuhde mutta monille tärkeä osa sitä ja nämä tuotteet ovat tärkeitä siinä alussa naisen terveyden takia.
Eli naisen pitää antaa haluttomana pakkoseksiä ettei mies petä ja lähde?
Voi tietysti olla joillekin uutta tietoa, mutta jotkut naiset haluavat seksiä.
Minua ainakin panetti niissä hormooneissa ihan hirveästi! Ei olisi varmaan käynyt mielessä käydä ostamassa kumeja kun sopiva hetki tuli.
Muistakaa sitten, että niitä on ihan pakko käyttää, koska ne on saatu ilmaiseksi!
Siis se kortsu on laitettu sinne tasa-arvon vuoksi lahjaksi isälle. Kun äidille on lahjaksi vaikkapa niitä siteitä, niin niiden piti keksiä joku lahja isällekin ja keksivät sitten kumin.
Vierailija kirjoitti:
Siis se kortsu on laitettu sinne tasa-arvon vuoksi lahjaksi isälle. Kun äidille on lahjaksi vaikkapa niitä siteitä, niin niiden piti keksiä joku lahja isällekin ja keksivät sitten kumin.
Mies käyttää niitä yksin?
Ehkäisystä pitää huolehtia. Synnyttänyt voi ovuloida jo kaksi viikkoa synnytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten, että niitä on ihan pakko käyttää, koska ne on saatu ilmaiseksi!
Voi voi jäi käyttämättä muuta niin moni vaatekkin. Miksi juuri nämä tuotteet aina saa aikaan keskustelua? Miksi ketään ei esim kiinnosta millä perusteella kirja valitaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ÄITIYSpakkaus ja äidiksi tulemisen jälkeen tarvitsee kaikkia noita.
Suurinosa tarvitsee liukuvoidetta, kaikki tarvitsee siteitä, osa tarvitsee kortsuja. Miksi ne siis jätettäisiin pois jos pieni osa äideistä ei niitä tarvitse??
Miksi joku harrastaa seksiä jos tarvitsee liukuvoidetta?
Jos ei ole tarpeeksi kostea niin silloin ei yhdyntää pidä harrastaa. Miksi ette vaadi niiltä miehiltänne sitä että ne saa edes naisen kosteaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi jäi käyttämättä muuta niin moni vaatekkin. Miksi juuri nämä tuotteet aina saa aikaan keskustelua? Miksi ketään ei esim kiinnosta millä perusteella kirja valitaan?
Tai miksi siellä on kuumemittari? Eikö jokaiselta löydy kotoa sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen takia kondo ja liiku että vaikka astuu vauvan tuoksuiseen kuplaan, on seksi älyttömän tärkeää kokonaisuuden kannalta. Meillä seksiä harrastettiin viikko sektion jälkeen, koska halusimme. Kaikille niille tavaroille on ollut käyttöä. Os. Liukua kannattaa käyttää varmuuden vuoksi vaikka paikat kostuisi muutenkin, parantaa suoritusta!
Silloinhan ehtii hyvin panna kun isäkin on vielä isyyslomilla ja vastasyntynyt nukkuu lähes koko ajan. Viikon päästä meilläkin aloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa tarvitsee liukuvoidetta, kaikki tarvitsee siteitä, osa tarvitsee kortsuja. Miksi ne siis jätettäisiin pois jos pieni osa äideistä ei niitä tarvitse??
Jos ei ole tarpeeksi kostea niin silloin ei yhdyntää pidä harrastaa. Miksi ette vaadi niiltä miehiltänne sitä että ne saa edes naisen kosteaksi?
Koska synnyttänyt nainen on yleensä perillä omasta kehostaan ja mitä siinä tapahtuu. Käy kysymässä omalta äidiltä tai katso Googlesta jos et ketjusta vastausta löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää niitä yksin?
En minä sitä tiedä, eikä minun idea ole ollut laittaa kumia sinne äitiyspakkaukseen. Kommentoin vain, mikä sen kumin laittamisen historia on ollut. Minun mielestä typerä idea sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksi merkittävä aborttia hakevien ryhmä on alle puolivuotiaiden lasten äidit. Sen sijaan en ole koskaan kuullut, että yksikään isä olisi hakenut aborttia. Joten kyllä näkisin kondomien olevan paketissa nimenomaan äitejä varten.
Todella turhia. Itse kostun seksissä normaalisti, joten mitään syytä aloittaa seksi ennen kuin niin käy ei ole, ehkäisy taas voidaan hankkia ihan itsekin ja siteitä ostan itse, mieluummin näkisin äp:n satsauksena vauvaan.
Hyvin suuri osa aborteista tehdään äideille, joilla on alle vuoden ikäinen lapsi. Monella ei ole ollut pitkään aikaan ehkäisyä käytössä, kun ensin on yritetty lasta ehkä kauankin, ja sitten raskausaika päälle. Siksi ehkäisy saattaa helposti unohtua, tai luotetaan siihen että eihän nyt kerrasta raskauduta, tai että imetys suojaa. Siksi ne kondomit ovat siellä, ehkäisemässä abortteja ja liian pieniä ikäeroja lasten välissä (keho ei ehdi palautua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt miehiltä pidä vaatia, vähemmästäkin lerpahtais, vaan normaali terve nainen kostuu koska itse haluaa seksiä. Jos haluissa vikaa tarvitaan liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Todella turhia. Itse kostun seksissä normaalisti, joten mitään syytä aloittaa seksi ennen kuin niin käy ei ole, ehkäisy taas voidaan hankkia ihan itsekin ja siteitä ostan itse, mieluummin näkisin äp:n satsauksena vauvaan.
Niin kuten jo sanottu siellä on monia tavaroita jotka ovat turhia monille. Meillä ei esim yhtään huppupyyhettä ole käytetty, ne on turhan pieniä.
Joo, kaupasta voi ostaa noita kaikkia. Mutta niin voi ostaa myös lastenvaatteita, makuupussin, huppupyyhkeen ja kynsisakset. Koko pakkaus pitäisi lakkauttaa sillä argumentilla, että jokin asia on tarpeeton osalle pakkauksen saajista.
Itse asiassa nuo aloituksessa mainitut tuotteet ovat kulutustavaraa, joten ne kuluvat helposti loppuun. Varsinkin tarvittavien siteiden määrä voi yllättää. Pikkuvauvan kanssa kauppaan lähtö voi olla hankalaa, eikä ekoina viikkoina suositeltavaakaan. Ja kondomille olisi tunnetusti eniten käyttöä silloin, kun sitä ei ole.