Rasti seinään: Kelasta tuli myöhästymiskorvaus :O
Siis OMG. Tuli hakematta ja vieläpä niin etten ole pariin kuukauteen edes ollut heidän asiakkaanaan. Nyt on maailmankirjat sekaisin.
Kommentit (24)
Kuinka paljon ja minkäsuuruinen tuki kyseessä? Mielenkiinnosta kyselen kun itselläkin on tuet myöhässä :D
Erikoista. Soita sinne ja kysy onko joku tullut humalassa töihin kun noin hövelillä päällä ollaan?
25€ ja eka hakemani tuki oli viikon myöhässä siitä 10 päivän käsittelyajasta. Ap.
Mulle kilahti Kelalta tänään tilille epämääräinen 50 e. Joku korvaus se sitten kai oli. No en minä tuota olisi tarvinnut mut kiitos.
Mäkin pohdin että onkos siellä joku virhe, mutta tänään rapsahti 50e tilille. :-D Samaten moni kaveri saanut, semmosta 50-100e.
Ei se mitään seuraavassa tuessa vähentävät jos onnvielä tilillä
Tänne kilahti 75 euroa, iso raha köyhälle.
Mukava aloittaa näin loppukuusta ryyppämään, kun 50 euroa tuli kelalta.
Onneksi olkoon kaikille korvauksista! Liian pieniä olivat mielestäni.
Millä kirjaimella ap sukunimesi alkaa? Kysyn siksi koska itsellekin tulossa, tuli oikeusasiamieheltä ilmoitus, ja aakkosjärjestyksessä ilmeisesti laittavat tilillle.
Kerätäänkö ensikuussa pois, jos hakee tukea?Tai vähennetäänko automaattisesti tuista pois? Siskoni menee naimisiin juhannuksena, tukahtuisin onnesta jos pääsisin sittenkin mukaan ja voisin ostaa edes pienen lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella ap sukunimesi alkaa? Kysyn siksi koska itsellekin tulossa, tuli oikeusasiamieheltä ilmoitus, ja aakkosjärjestyksessä ilmeisesti laittavat tilillle.
N-kirjaimessa mentiin tänään.
Ei kai ne huomioi tätä ensi kuussa tulona?
Itse hakisin vielä vahingonkorvauksia, on tuo korvaus niin naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin pohdin että onkos siellä joku virhe, mutta tänään rapsahti 50e tilille. :-D Samaten moni kaveri saanut, semmosta 50-100e.
Hieno kaveripiiri sinulla, loisitte oikein joukolla.
Oho, mullekin on tullut 25 eilen. Sukunimi alkaa K:lla. Mulla ei kyllä tietääkseni ole mikään tuki myöhässä.
Mummeli kirjoitti:
Onneksi olkoon kaikille korvauksista! Liian pieniä olivat mielestäni.
Töitä tekemällä on mahdollista tienata enemmänkin rahaa, et varman ole kuullutkaan?
Palauta rahat ja mene töihin jos et ole jo.