Tinder
Onko täällä kokemuksia ?
Ikäskaala 35-45, paljon varattuja miehiä, osan jopa tunnen. Pelkkiä panoja haetaan vaikka annetaan ymmärtää muuta, säälittävää. Kuvat miehistä on joko ison koiran kanssa, aurinkolasit päässä tai tosi rakeisia, vaikka se ulkonäkö ei ole tärkeintä. Tärkeintä olisi kuitenkin että tapaisi, kirjoittelisi, mutta ei. Kerätään vaan matchejä. En etsi kun ihan tavallista normaalia miestä , ulkonäöllä on aika vähän merkitystä enää tässä vaiheessa elämää...
Itse siinä tilanteessa että voisi vihdoinkin löytää vierelle kumppanin. Sellaisen joka puhuu ja pussaa, rehellinen ja uskollinen.
Sellaisen joka ei olisi riippuvainen sosiaalisesta mediasta. Sellaisen joka aidosti haluaisi olla mun kanssa. Omasta avioerosta on jo 11v, lapset jo ns isoja. Mikäköhän siinä on ettei löydy oikeanlaista tyyppiä ? Olen kuitenkin normaalikokoinen ja ihan nätti nainen. Vaadinko liikoja ?
Kommentit (22)
Sekä naisissa on ihmisiä, jotka haluavat parisuhteen ja ihmisiä, jotka haluavat vain seksiä. Jostain syystä hyvin usein käy kuitenkin niin, että parisuhdetta haluavien naisten matchit on juuri näitä jotka haluavat vain seksiä ja parisuhdetta haluaville miehille tulee vastaavasti usein matcheja niiden naisten kanssa, jotka eivät ole niin nuukia sen sydämen painamisen kanssa ja usein nämä tyypit eivät paremmin tutustuttaessa vaikuta ollenkaan sopivilta. Näin on käynyt minulle usein ja sama laulu kuuluu myös kavereiden suusta.
Mitä tämä sinun mielestäsi sitten tarkoittaa? Minä olen ymmärtänyt, että homma menee useimmiten niin päin, että naiset haluavat suhteen ja miehet pelkkää seksiä, mutta sinäkö väität, että asia on toisin päin? Vai puhutko nyt pelkästään ulkonäöstä?