Anna Kontula listasi tabuja, mukana naisten väkivaltaisuus
"Naisten väkivaltaisuus omia lapsiaan kohtaan on herkkä mutta edes jotenkin tunnistettu teema. Parisuhteessa väkivaltaisista naisista ei puhuta senkään vertaa. Seurauksena on, että väkivaltaisuuteensa apua hakeva nainen ei sitä Suomessa saa pääkaupunkiseudun ulkopuolella, Anna Kontula perustelee listanelosta."
Nainen on uhri silloinkin kun on itse väkivaltainen. Voi tsiisus!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten väkivaltaisuus omia lapsiaan kohtaan on herkkä mutta edes jotenkin tunnistettu teema. Parisuhteessa väkivaltaisista naisista ei puhuta senkään vertaa. Seurauksena on, että väkivaltaisuuteensa apua hakeva nainen ei sitä Suomessa saa pääkaupunkiseudun ulkopuolella, Anna Kontula perustelee listanelosta."
Nainen on uhri silloinkin kun on itse väkivaltainen. Voi tsiisus!
Sinusta on siis parempi että hakkaaja hakkaa kuin että hän saisi hoitoa hakaamistaipumukseensa?
Jos mies ei saisi apua samaan ongelmaan, huutaisit kurkku suorana kuinka miehiä sorretaan.
Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. Minusta on huvittavaa, että mitä tahansa asiaa feministi katsookaan, niin hän näkee sen aina vain naisen näkökulmasta. Eivät ihan samaan tapaan ole puhuneet miesten väkivaltaisuudesta.
Mistä näkökulmasta sinä katsoit? Älä syytä muita siitä, mitä itse teet.
En minä voivottele mieshakkaajien kohdalla, että kuinka he ovat sorrettuja ja syrjittyjä, kuten Anna Kontula näkee naishakkaajat. Se tässä oli koko jutun ydin.
Nolo seivausyritys. Mee pois, kun et osaa.
Tällä tytöllä sitten onkin älyä ja fiksuutta kommenteissaan. No eipä sitä sovi tytöltä liikoja tietenkään odotella.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät osaa kantaa vastuuta itsestään. Siksi lasten pahoinpitelytkin on jonkun toisen vika.
Vankilat ovat täynnä syyttömiä miehiä.
Parempi vankilassa kuin vapaana rellestävät lasten pieksijät. Sekö tekee naisesta kiltin, ettei ole vankilassa?
Miesasiamiesten kanssa on tosiaan aivan turha yrittää puhua järkevästi. Jatkakaa keskenänne, saatte kuitenkin vielä silloinkin älyttömän riidan aikaiseksi.
Nyt(kin) vaikuttaa kyllä siltä, että naiset eivät pysty ottamaan vastaan faktoja siitä, että naisetkin ovat väkivaltaisia, viallisia ja lisäksi usein kollektiisesti koittavat vääntää asiat niin että vain nainen voi olla uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kontulan listalla myös hänen suosikkinsa "lähisukulaisten seksisuhteet pitää sallia" ja "pedofilia on ok"?
Lähde?
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/374234/Kontulan+esille+nostama+insesti…
Kuten itsekin tiedät, mediakohut Kontulan lausumista, FB-ystävyyksistä jne. on tarkkaan siivottu pois, Kontula on jopa siivonnut omaa blogiaan. Jäljellä ainoastaan hommafoorumit, ylilaudat ja vastaavat, joiden jutut on vaivatonta teilata erimielisten panetteluksi.
Näin se aina menee. Kun feministit ruinaavat valtiolta rahaa, he sanovat edistävänsä tasa-arvoa. Mutta ajavat sitten kuitenkin vain naisten etua.