Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella törkeä mummo liikenteessä- miksi jotkut vanhukset luulevat oikeudekseen käyttäytyä noin?

Vierailija
24.05.2017 |

Odotin bussia ja olin nousemassa kyytiin, kun sivusta hyökkäsi noin 60v nainen ilmoittaen vihaisen oloisena " yleensä vanhemmat lasketaan ensin !" Ja en edes ole mikään teini, vaan 35v..

No, myöhemmin olin kahvilan jonossa ja mietin mitä ottaisin kun takaani kuului kiukkuinen ääni " siihenko pitää jäädä miettimään? " ja joku työntyi ohitseni tönäisten minua- sama mummo ! :O

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin bussia ja olin nousemassa kyytiin, kun sivusta hyökkäsi noin 60v nainen ilmoittaen vihaisen oloisena " yleensä vanhemmat lasketaan ensin !" Ja en edes ole mikään teini, vaan 35v..

No, myöhemmin olin kahvilan jonossa ja mietin mitä ottaisin kun takaani kuului kiukkuinen ääni " siihenko pitää jäädä miettimään? " ja joku työntyi ohitseni tönäisten minua- sama mummo ! :O

Näitkö sen tyypin kahtena, vai miksi kirjoitat monikossa? Ja mistä lähtien kuusikymppinen on mummo? Työikäinen ihminen. 0/5.

Ikimuistoisista ajoista lähtien kuusikymppiset naiset ovat olleet mummoja, olettaen että heillä on jälkikasvua. Onhan niitä nelikymppisiäkin mummoja, jopa alle nelikymppisiä mummoja löytyy.

Vierailija
42/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset on helvetin kovia valittaman kaikesta. Eilenkin yksi akka tuli huutamaan, että "varokaa vähän sen pallonne kanssa" kun pallottelimme tyttäreni kanssa jalkapalloa läheisellä hiekkakentällä. Emme siis olleet misään tiellä tai ihmisten kulkuväylällä vaan keskellä vitun pallokenttää! Tämä kenttä vain on sellaisesa kohdassa, että ihmiset tykkää oikaista sen läpi, jotta ei tarvitsisi kiertää kentän ympäri. Tämä ämmä oli ilmeisesti ottanut hiekkakentänkin omaksi kulkuväyläkseen ja kaikkien kentän käyttäjien pitää osata häntä varoa aina kun sattuu siitä läpi kulkemaan.

Etpä sinäkään kovin ystävälliseltä v-tyyleinesi vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi