Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella törkeä mummo liikenteessä- miksi jotkut vanhukset luulevat oikeudekseen käyttäytyä noin?

Vierailija
24.05.2017 |

Odotin bussia ja olin nousemassa kyytiin, kun sivusta hyökkäsi noin 60v nainen ilmoittaen vihaisen oloisena " yleensä vanhemmat lasketaan ensin !" Ja en edes ole mikään teini, vaan 35v..

No, myöhemmin olin kahvilan jonossa ja mietin mitä ottaisin kun takaani kuului kiukkuinen ääni " siihenko pitää jäädä miettimään? " ja joku työntyi ohitseni tönäisten minua- sama mummo ! :O

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 60-vuotias ei vielä ole mummo eli ikänsä puolesta ei saa mitään hyvitystä käytökselleen. Tuon ikäiset naiset nyt vaan on yksi rasittavimmista ihmisryhmistä, kireitä ja kiukkuisia.

Vierailija
2/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin bussia ja olin nousemassa kyytiin, kun sivusta hyökkäsi noin 60v nainen ilmoittaen vihaisen oloisena " yleensä vanhemmat lasketaan ensin !" Ja en edes ole mikään teini, vaan 35v..

No, myöhemmin olin kahvilan jonossa ja mietin mitä ottaisin kun takaani kuului kiukkuinen ääni " siihenko pitää jäädä miettimään? " ja joku työntyi ohitseni tönäisten minua- sama mummo ! :O

Näitkö sen tyypin kahtena, vai miksi kirjoitat monikossa? Ja mistä lähtien kuusikymppinen on mummo? Työikäinen ihminen. 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä vanhemmat ihmiset päästetään ensin dösään, se on sellainen kohteliaisuusjuttu. Mutta tuota vikaa en ymmärrä.

Vierailija
4/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyviä on joka ikäluokassa. Kertoo enemmän yksilöstä kuin joukkiosta.

Vai onko kaikki 35 vuotiaat yhtä puusilmiä yleistäjiä?

Vierailija
5/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on yleensä jotain mielenterveysongelmaisia ja ei niihin sivistyneet keinot tai puheet tepsi. Pitää vaan oman paikkansa ja pikkasen kiilaa itteensä leveemmälle jos suinkin mahdollista tuollaisen kanssa joutuessa olemaan missä tahansa tekemisissä.

Vierailija
6/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä vanhemmat ihmiset päästetään ensin dösään, se on sellainen kohteliaisuusjuttu. Mutta tuota vikaa en ymmärrä.

Eli 20v päästää 25v:n ensin?

Vierailija
7/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kukaan ruuhka-aikaan ala kursailemaan kuka ensimmäisenä menee. Bussi täyteen vaan ja menoksi.

Vierailija
8/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi silleen että kun menin bussiin ennen kahen metrin päässä olevia vanhuksia niin heti alkoi vanha mies haukkua siaksi ja työttömäksi mua.

En kai mä nyt vittu oota että ne löntystelee sieltä kaukaa ekana sinne bussiin, muuten olisin antanut tietä jos jonossa oltas oltu, mutta niin annan kaikille enkä vain vanhuksille.

Jotenkin vanhukset olettaa että ne saa jotain erityis oikeuksia vanhana, kusipää on kusipää vanhanaki.

Vierailija
9/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla oli huono päivä. Sellaista sattuu. On kyllä itselläkin joskus tehnyt mieli huomauttaa, kun joku jää lueskelemaan älypuhelimensa näyttöä, että siihenkö jäit käkkimään. Itsellä kuitenkin normaalit kohteliaisuusnormit vielä estää, mutta ehkä kun ikää tulee, niin ei jaksa enää välittää.

Vierailija
10/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin olevani pysäkillä yksin, en edes nähnyt kyseistä rouvaa ennenkuin kyytiin noustessa! 

a.p

Vierailija
11/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 60v aika usein on mummo. Minä olen 55v ja kesällä minusta tulee mummo.

Ja pari vuotta sitten kun minulla alkoi mummotauti, minä kiltti, rauhallinen ihminen olin kuin persiisiin ammuttu karhu.

Onneksi tajusin, että mieluummin olen kiltti toisille, riskeistä huolimatta. Nyt ihmettelen miten aikuiset naiset viitsivät olla niin kiukkuisia, pieni pilleri ja osaa käyttäytyä.

Vierailija
12/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 20v päästää 25v:n ensin?

Niin siis puhuin vanhoista ihmisistä ihmisistä, mee töihin ettei tarvi pilkkua nussia heti aamusta.

Vierailija
13/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 60v oli arvaus, saattoi olla enemmänkin ... tai vähemmän. Vähän kumarainen, harmaat hiukset, syviä uurteita kasvoissa,  päällä  t-paita ja pitkät housut..  tyypillisen seniorin näköinen siis.

a.p

Vierailija
14/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi silleen että kun menin bussiin ennen kahen metrin päässä olevia vanhuksia niin heti alkoi vanha mies haukkua siaksi ja työttömäksi mua.

En kai mä nyt vittu oota että ne löntystelee sieltä kaukaa ekana sinne bussiin, muuten olisin antanut tietä jos jonossa oltas oltu, mutta niin annan kaikille enkä vain vanhuksille.

Jotenkin vanhukset olettaa että ne saa jotain erityis oikeuksia vanhana, kusipää on kusipää vanhanaki.

Vihapuheesta ilmoitus poliisille. Vai onkohan sittenkin joihinkin erityisiin kohdistuva vihapuhe jotenkin arvokkaampaa vahdittavaa kuin tavallisen suomalaisen osakseen saama vastaava.

Vierailija
15/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Entisellä kotikulmillani oli vanha nainen jonka nimitin "puskamummoksi", jäi  linkkupysäkillä pensaan taa väijymään ja jos kyytiin nousi nuorempi nainen hyökkäsi keppi ojossa huutamaan, että "vanhemmat kansalaiset ensin!" Hitto, että säikähdin ensimmäisillä kerroilla.

Vierailija
16/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 60v aika usein on mummo. Minä olen 55v ja kesällä minusta tulee mummo.

Ja pari vuotta sitten kun minulla alkoi mummotauti, minä kiltti, rauhallinen ihminen olin kuin persiisiin ammuttu karhu.

Onneksi tajusin, että mieluummin olen kiltti toisille, riskeistä huolimatta. Nyt ihmettelen miten aikuiset naiset viitsivät olla niin kiukkuisia, pieni pilleri ja osaa käyttäytyä.

Mummottelu tässä kontekstissa oli kyllä selkeästi vähättelyä. 

Vierailija
17/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa kun paikalliseen kauppahallin ei ikinä pääse kahville, aamusta iltaan ne muutamat pöydät mummojen ja pappojen toimesta varatut !   Hemmetin seniorimafia.

Vierailija
18/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki? Entisellä kotikulmillani oli vanha nainen jonka nimitin "puskamummoksi", jäi  linkkupysäkillä pensaan taa väijymään ja jos kyytiin nousi nuorempi nainen hyökkäsi keppi ojossa huutamaan, että "vanhemmat kansalaiset ensin!" Hitto, että säikähdin ensimmäisillä kerroilla.

No huh. On niitä hulluja monenlaisia.  Toivoa vaan sopii, ettei ole ikinä lisääntynyt ja siirtänyt mielenvikaisuusgeeniään eteenpäin seuraavillekin sukupolville.

Vierailija
19/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jotkut mummot on räävittömiä suustaan. Miehellenikin haistatteli suoraan mummo kun kolhaisi meidän autoa ja ikää taisi olla 70 ainakin. Siinä jäi mies suu auki tuijottamaan kun mummo lateli kaikki kirosanat mitkä tiesi.

Kodin lähellä on näitä mummoja sitten jotka terrorisoi koko lähiympäristöä; koirat on pahasta, lapset on pahasta ja yleensä ihan kaikki muut paitsi itse.

Harvoin on tullut vastaan vihaista pappaa, mummot jotenkin agressiivisia nykyään.

Vierailija
20/42 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän moni noin 60-90 v, vielä kynnelle kykenevä vanhus katsoo oikeudekseen vaatia huutamalla istumapaikkaa, jonon ohi pääsemistä jne. Pahimmat tapaukset tehostavat vielä  kepillä huitomalla!

Tarjoan mielelläni bussissa penkkiä herttaiselle mummelille, mutta " väistä perkele" -komentoa muriseva papparainen saa puolestani seistä.

Ymmärröän huonot jalat ja  kolotukset, mutta eivät ne oikeuta käyttäytymään miten vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän