Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapslisä ei näy tilillä!

Vierailija
24.05.2017 |

Tänäänhän maksupäivä??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, minäkin odottelin että perjantaina tulee mutta olikin jo tänään tilillä.

Vierailija
22/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin oikeasti rahat niin lopussa että odotellaan lapsilisää malttamattomana? Itse en moista maksua koskaan edes huomaa...

Oli tullu ja mä kyl huomaan, ku sitä tulee 1350e.

Maksupäivähän siirtyy edelliselle arkipäivälle, jos 26. osuu vkonlopulle tai maanantaille. Ja ilmeisesti jos se osuu pyhäpäivän jälkeiseks arkipäiväks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakin oikeasti rahat niin lopussa että odotellaan lapsilisää malttamattomana? Itse en moista maksua koskaan edes huomaa...

Lapsilisän voi jättää hakematta kuten se olis oikein tällaisissa tapauksissa.

Tai sitten voi elää niin, että rahat riittävät koko kuukaudelle ilman hermoilua onko joku tietty tuki tullut tilille silloin ja silloin. Ei siihen mitään miljoonia tarvita, maalaisjärki riittää.

Onnellinen se ihminen joka ei ole koskaan ollut köyhä ja rahapulassa. Tyhmä voi toki olla.

Nykyisenkin suuren työttömyyden aikana on paljon perheitä joilla rahat ovat tiukassa. Kun vanhemmat ovat pudonneet ansiopäivärahalta niin todellisuus on karu. Siihenkin mennessä on mahdolliset säästöt jo käytetty. Samalla tavalla sitä työttömänkin perheen tulee ostaa lapsille ruokaa ja vaatteita sekä maksaa asuminen, lääkkeet jne. Ei siinä rahattomuudessa ole kyse siitä ettei osaisi jakaa rahaa riittämään koko kuukaudelle.

Uudelleen opiskelemaan joutuneilla perheillä rahatilanne on monta vuotta huono. Puhutttakaan pahoista sairauksista.

Mutta vain tyhmä ihminen ei osaa katsoa ympärilleen ja tajuta sitä että jos itse on aina ollut onnekas rahan suhteen niin asia ei kaikilla niin ole.

Vierailija
24/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen vammaisen lapseni omaishoitaja ja rahaa siis ei mitenkään pursua ovista ja ikkunoista.

Suomessa on paljon köyhiä perheitä.

Vierailija
25/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos astuisit ulos sieltä kuplastasi? Vai haluatko vain ylimielisenä kyykyttää itseäsi alempina pitämiäsi pienituloisia? Minusta viestisi on ilkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi