Lapslisä ei näy tilillä!
Kommentit (25)
Kelan sivuilta löydät koko vuoden maksupäivät. Toukokuun llisät maksetaan 26.5 eli perjantaina
Ei tule perjantaina kun tänään. Ainakin mulle oli tullut.
Maksupäivä on kyllä 24.5. Mun omissakin tiedoissa näkyy että on maksettu tänään. Joku viivästys taas.
http://www.kela.fi/lapsilisa-maara-ja-maksaminen
Tuolta kun selaatte alaspäin niin näkyy että 24.5 ja minulle oli ainakin jo maksettu. Terve.fi sivuilla lukee aina päin vittua
Juu, tänään ON TULLUT. Huominen pyhäpäivä niin siksi ei tule perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Kelan sivuilta löydät koko vuoden maksupäivät. Toukokuun llisät maksetaan 26.5 eli perjantaina
Millähän sivulla sinä olet ollut?
http://www.kela.fi/lapsilisa-maara-ja-maksaminen
Tuolla ainakin sanotaan 24.5.2017.
Tänään oli tännekin tullut, vaikka odottelin vasta perjantaiksi..
Ap, aun lapsi täytti viime kuussa 17, etkö huomannut?
Onko jollakin oikeasti rahat niin lopussa että odotellaan lapsilisää malttamattomana? Itse en moista maksua koskaan edes huomaa...
Ehkä kaikki ei oo yhtä rikkaita ku sinä. Joillekkin se lapsilisä voi oikeesti tulla tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin oikeasti rahat niin lopussa että odotellaan lapsilisää malttamattomana? Itse en moista maksua koskaan edes huomaa...
Joo. Meillä meni 9kk ennen kun huomattiin, että ei oltu muistettu hakea lapsilisää lapselle. Saatiin kuitenkin muistaakseni 6kk takautuvasti. Eipä oo paljon vaikuttanu meidän talouteen.
Vierailija kirjoitti:
näkyykö muilla nordeassa
Mulla ei näy nordeassa vielä
Ja joillakin on vähän enemmän niitä lapsia ja saavat enemmän kuin 95e
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisän voi jättää hakematta kuten se olis oikein tällaisissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisän voi jättää hakematta kuten se olis oikein tällaisissa tapauksissa.
Tai sitten voi elää niin, että rahat riittävät koko kuukaudelle ilman hermoilua onko joku tietty tuki tullut tilille silloin ja silloin. Ei siihen mitään miljoonia tarvita, maalaisjärki riittää.
Ne on nykyään näkymättömiä. Etsä oo kuullu? Vähän niinku lapset on vanhemmille nykyään.