Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kilttimies saada pahismuijaa?

Vierailija
23.05.2017 |

Olen kyllästynyt ylikilttiin, huonoitsetuntoiseen vaimooni. En ole itsekään mikään jännämies, joskaan en mikään vaimoni kaltainen nössökään. Olen alkanut tuntea vetoa kovempiin, kylmempiin ja parempi-itsetuntoisiin naisiin. He kuitenkin tuntuvat kaikki hengailevan karskien jännämiesten kanssa. Onko minulla siis mitään mahdollisuutta saada itselleni pahismuijan, vai olenko tuomittu loppuiäkseni riutumaan nyhverönaisen kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet samanlainen nössö itsekin kuin akkasi, joten sovitte hyvin yhteen. Miksi halveksit akkaasi, vaikka itse olet samanlainen. Tuskin edes osaat kiihottaa ämmääsi siten, että hänestä kuoriutuisi intohimoinen ja rietas sängyssä. Kaikissa naisissa on se puoli, mutta se vaatii oikean miehen. Enkä tarkoita mitään jännämiestä tässä.

Haha, kyllä mä kuule naida osaan. Älä sä taukki siitä huoli. Ap

Niinhän te kilttimiehet aina kännissä uhoatte ;) Totuus voi olla jotakin ihan muuta. Ja samanlainen nössö olet kuin akkasi, tiedät sen itsekin ja siksi kiukuttaa.

Ei mua kiukuta. ;) Mihin kipupisteeseesi tökkäsin? Heitä vaikka joku ad hominem, reppana. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla