Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin tutustuminen/totuttelu

Vierailija
23.05.2017 |

Kuinka monena päivänä olette käyneet lapsen kanssa yhdessä tutustumassa päiväkotiin ja totuttelemassa päivähoitoon ennenkuin hän on jäänyt sinne yksikseen?

Meillä 2v 5kk ikäinen, joka aloittaa hoidossa elokuussa. Keväällä käytiin ekan kerran tutustumassa yhtenä päivänä noin parin tunnin ajan ennen hakua, parin viikon päästä tuosta kävimme siellä tekemässä sopimuksen ja olimme taas noin pari tuntia siellä. Nyt toukokuussa kutsuivat sinne puoleksi tunniksi yhteen tuokioon mukaan ja kävimme myös yhdessä ulkoilemassa. Ennen kesälomaa ehdimme käydä vielä parina päivänä yhdessä pihassa leikkimässä. Päivähoito alkaa kesäloman jälkeen ja pari päivää olisi tarkoitus olla yhdesssä siellä ja ehdottivat, että kolmantena päivänä jäisi jo vähän yksin ja päiväunille.

Onko tuossa jo paljon yhdessä totuttelua vai vähän? Paljonko teillä on ollut? Miten on aloitukset menneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paljolta. 1 - 2 tutustumiskertaa riittää.

Vierailija
2/3 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kaupunki toivoo kahta viikkoa.

Siinä ei kyllä ole mitään järkeä että kaksivuotias totuttelee keväällä, kun eihän se sitä enää elokuussa muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä äidin jäädä liian pitkään koska sit lapsi vaan oppii tai luulee että äitikin on aina täällä.Itku tulee jos on tullakseen ja sekin on ihan tervettä ja kuuluu asiaan.Olen itse ollut päiväkodissa töissä ja monet vanhemmat on sanoneet et ensin tuntui pahalta kun jäi itkemään ja sit kun alkoi viihtymään liiankin hyvin niin tuli huono olo siitäkin et noin hyvinkö pärjää ilman minua et olikohan meillä kotona tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan