Farmaseuttia paikalla ?
Sain lihaskipuun lääkettä ja apteekissa sanottiin ei Buranaa tämän kanssa, panadonia saa käyttää.
Oon kotona, ottamassa särkylääkettä, kaapista löytyy panacodia. Voiko sitä ottaa ?
Kommentit (11)
Riippuu lääkkeestä, mikä lääke? En tosin kehota uskomaan mitään tämän palstan perusteella.
4 ekaa vastausta: voi, ei voi, voi,ei voi...
Miten luulet että kukaan osaa vastata kun et kerro mitä lääkettä sinulle on siis määrätty. Panacod on kolmiolääke, ei kannata turhanpäiten ottaa. Jos olet saanut lihaskipuun jotain tulehduslääkettä niin Burana on vasta-aiheinen, koska ei ole järkevää syödä kahta tulehduskipulääkettä yhtä aikaa (ja lisäksi mm. verenvuotoriski ja mahahaitat lisääntyvät).
Mikä oli lihaskipuun saamasi lääke ? Vain sillä on merkitystä.
Farmaseutit! Niin! Miksi ne kyttää siellä apteekissa hyllyjen välissä jotta voivat hyökätä viattomien asiakkaitten kimppuun? Miten voin auttaa? Öö... no mikä näistä rinnakkaislääkkeistä on paras tai halvin? Odottakaas minä käyn katsomassa tietokoneelta. Häh? Miksi minä sitä odottelen? Farmaseutit = miksi ne on olemassa?
Kannattaisiko soittaa Yliopiston Apteekin lääkeneuvontanumeroon? Sieltä saat luotettavampaa neuvontaa ihan oikealta farmaseutilta. Tai käyttää niiden chat-palvelua.
Voi