Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kommentoi naisten kuviin jotka editoitu(filtterit yms)?

Vierailija
23.05.2017 |

Ja sit kuitenkaan ne luonnolliset kuvat ei saa paljoakaan kehuja? Vaikka miehet aina sanoo että tykkää luonnollisista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne editoidut kuvat näyttävät heidän mielestään hyvältä.

Vierailija
2/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puppua, että miehet pitävät eniten luonnollisen näköisistä naisista. He valehtelevat antaakseen itsestään jalomman, ja vähemmän pinnallisen vaikutelman. Tosiasiassa miehiin vetoaa tutkimustenkin mukaan hyvin voimakkaat visuaaliset ärsykkeet, joten kaiken logiikan ja järjen mukaan he siis pitävät eniten laittautuneista, ja kaikinpuolin huolitelluista naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki filtteröivät maisema- ja lapsikuvatkin? Eikö todellisuus riitä?

Vierailija
4/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipäs nyt mitä varten se some, instat ja muut on alunperinkään suunniteltu?  Juuri siihen interaktiiviseen kanssakäymiseen.

Ihmetteletkö koskaan miksi hassuja kissavideoita katsotaan ja kommentoidaan? Siksi että ne poikkeavat massasta ja todellisuudesta. Tavallisuutta on joka puolella, erikoisempaa harvemmassa.

Ja naisethan ei koskaan kuolaa miehiä somessa? Tai muuallakaan?

Vierailija
5/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ihankaikkimiehet#

Vierailija
6/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös katselevat baarissa eniten niitä naisia, jotka ovat överilaittautuneita. Eivät kaikki miehet, mutta valtaosa. 

T. luonnollisen nätti nainen, jonka botox-ripset laitettu-silarit -kaveri vie huomion. No, en aio itse laittaa, joten näin sitten on. :D

Vierailija
7/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioitellusti, mahdollisesti hieman suttuisesti laittautuneilla naisilla on huono itsetunto, joten kehumalla saa helposti seksiä. Kunnollisen näköiset halutaan suhteisiin. 

Vierailija
8/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioitellusti, mahdollisesti hieman suttuisesti laittautuneilla naisilla on huono itsetunto, joten kehumalla saa helposti seksiä. Kunnollisen näköiset halutaan suhteisiin. 

Niinpä. Instassa varsinkin usealla yh:lla on tällaisia kuvia kuten esim. Nannikahan tms

Vierailija
9/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut saman

Vierailija
10/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä on huolet. Onneksi olen niin vanha (37-v.) nainen, ettei minulla ole lainkaan motivaatiota laittaa itsestäni mitään kuvia mihinkään julkiseen kommentointiin. Ei paljon kiinnosta, mitä muut - ja vielä vähemmän tuntemattomat miehet - ovat mieltä ulkonäöstäni. Nuorempia ihmisiä tällainen asenne varmaan ihmetyttää, mutta sitä sanotaan elämäksi. Kokeilkaapa tekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän