Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapahtuu terrori-isku ihmiset jotka piilottivat minut FB:ssä tulevat lukemaan seinääni

Vierailija
23.05.2017 |

Huomaan sen siitä, että esimerkiksi tänään on tullut tykkäyksiä johonkin vanhoihin juttuihini.

Miksi he tekevät näin? Varmaan siksi että olin pitkään yksi harvoista jotka ovat ottaneet tiukasti kantaa näihin juttuihin Facebookissa ja kertonut mitä terroristeille pitäisi tehdä.

Tämänpäiväiset vierailijat ilmeisesti oli suvaitsevaisia kun piilottivat minut fiidistään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevat katsomaan kun riemuitset kuolleista lapsista?

Varmaan juuri tuollaisella logiikalla he piilottivat minut. Mutta silti he ehkä vähän toivoisivat että jatkaisin touhujani.

Vierailija
2/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ilon päivä sulle kun terrori-isku tekee susta suositun. NOT.

Missä kohtaa sanoin että tämä on ilon päivä?

Totesinpa vain, että olen näiden ihmisten silmissä ns. virallinen rasisti. Olen puhunut aika kovaan sävyyn jihadisteista ja muusta aiheeseen liittyvästä. He tyrmistyivät ja piilottivat minut. Ilmeisesti heidän uskonsa joskus rakoilee ja he haluaisivat lukea mitä nyt ajattelen.

Mä katon ainaki yhden valkotakkihoitoa tarvivan kaverin seinää tällasten tapausten jälkeen vain siks että tarkistan onko se seonnut mamujutuistaan kokonaan vai vielä sen verran todellisuudessa ettei tarvi soittaa sille apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesinpa vain, että olen näiden ihmisten silmissä ns. virallinen rasisti. Olen puhunut aika kovaan sävyyn jihadisteista ja muusta aiheeseen liittyvästä. He tyrmistyivät ja piilottivat minut. Ilmeisesti heidän uskonsa joskus rakoilee ja he haluaisivat lukea mitä nyt ajattelen.

Mä katon ainaki yhden valkotakkihoitoa tarvivan kaverin seinää tällasten tapausten jälkeen vain siks että tarkistan onko se seonnut mamujutuistaan kokonaan vai vielä sen verran todellisuudessa ettei tarvi soittaa sille apua.

Miksi olet piilottanut sen jos se on kerran noin viihdyttävä? Alkaako sinullakin usko rakoilla?

Vierailija
4/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten opetella nuo pilkkusäännöt. Ne helpottaisivat kummasti tekstisi ymmärtämistä. 

Vierailija
5/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten opetella nuo pilkkusäännöt. Ne helpottaisivat kummasti tekstisi ymmärtämistä. 

Oho nyt vedettiin järeät aseet käyttöön :)

Vierailija
6/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät kenenkin piilottaneen mitään? Ja sitäpaitsi fb muutti jälleen algoritmiaan ja seinällä näkyy usein vanhojakin päivityksiä.

Vierailija
7/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet piilottanut sen jos se on kerran noin viihdyttävä? Alkaako sinullakin usko rakoilla?

Ei tod oo viihdyttävä vaan todella rasittava ja sekaisin. Tarkistelen välillä milloin sillä menee raja yli. Sit ku menee ilmoitan siitä viranomaisille että saa harhoihinsa jotain apua.

Vierailija
8/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät kenenkin piilottaneen mitään? Ja sitäpaitsi fb muutti jälleen algoritmiaan ja seinällä näkyy usein vanhojakin päivityksiä.

Ei näy mitään kuukauden takaisia. Asia on kuten sanoin aloituspostauksessa.

Vierailija
9/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tod oo viihdyttävä vaan todella rasittava ja sekaisin. Tarkistelen välillä milloin sillä menee raja yli. Sit ku menee ilmoitan siitä viranomaisille että saa harhoihinsa jotain apua.

Okei okei, olet ihan altruistisilla motiiveilla liikkellä...

Vierailija
10/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä että välillä mietin mitä nämä ihmiset ajattelevat nykyään. Jo vuosia sitten kuvailin osuvasti millaiseksi tämä meno kehittyy ja tarjosin myös suhteellisen maltillisia ratkaisuehdotuksia ongelmaan. En saanut juuri ikinä yhtäkään tykkäystä tai kommenttia. Sen sijaan monet joko poistivat minut kavereistaan tai ainakin piilottivat minut.

Vierailija
11/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä että välillä mietin mitä nämä ihmiset ajattelevat nykyään. Jo vuosia sitten kuvailin osuvasti millaiseksi tämä meno kehittyy ja tarjosin myös suhteellisen maltillisia ratkaisuehdotuksia ongelmaan. En saanut juuri ikinä yhtäkään tykkäystä tai kommenttia. Sen sijaan monet joko poistivat minut kavereistaan tai ainakin piilottivat minut.

Ihailen rohkeuttasi, itse en ole uskaltanut sanoa avoimesti, mitä  mieltä olen, koska suvaizevaisto vetää heti rasistin leiman otsaan. Oikeasti, näistä asioista ei voi nykyään ollenkaan keskustella jos on eri mieltä. Ja pöyristyttävintä on, että ns. liberaalit eivät itse näe miten kapeakaitseisia ovat.

Vierailija
12/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sun fb niin mekin tullaan lukemaa, jos et ole hiljaa

Vierailija
13/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen rohkeuttasi, itse en ole uskaltanut sanoa avoimesti, mitä  mieltä olen, koska suvaizevaisto vetää heti rasistin leiman otsaan. Oikeasti, näistä asioista ei voi nykyään ollenkaan keskustella jos on eri mieltä. Ja pöyristyttävintä on, että ns. liberaalit eivät itse näe miten kapeakaitseisia ovat.

Joo, ainakin minulla Facebookissa on "korvia särkevä hiljaisuus". Ihmiset on ihan hipi hiljaa vaikka varmaan aika moni haluaisi puhua tästä.

Vierailija
14/14 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan