Mamma mammaiset, minulla on uutisia: maailmassa on syytä vain iloon, ongelmat ovat taaksejääneitä kun huomaat että lasi on puoliksi täynnä. Maailma on sellainen millaiseksi sen kuvittelet! :)))
Nyt häntä pystyyn ja hymyä huuleen. Pilkettä silmäkulmaan ja huumoria ja flirttiä peliin! :))))
Palsta on täynnä valitusta. Lopetetaan sellainen. Kysehän on vain asenteesta!!!! :)))
Ei ole kivaa valittaa, siitä tulee pahalle päälle. Naurahdetaan vain kevyesti ja huh hei kaikki on hyvin! :)))
Päätetään siis lopettaa valitus ja väärät valinnat! Valitaan tästä lähtien vain oikein! :)))
Kaikilla meillä on hyvä olla, kun päätämme, että meillä itsellämme on hyvä olla! :)))
Tiesitkö, että kun pakotat itsesi hymyilemään, sinua alkaa hymyilyttää oikeasti! :)))
Kaikki on mahdollista, ihan kaikki, mitä keksit unelmoida!!!!! Se on totta, se on totuus! :)))
Kommentit (22)
Olen huolissani jos aplla on oikeasti noin paha olla :(((
Yhteiskuntaa syytetään. :( Maailmaa syytetään. :( Veroja syytetään! :(
Mutta yhteiskunta olemme me! :)
Ei anneta minkään pilata iloa! Kaunis päivä ja kaikki on mahdollista! :)
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani jos aplla on oikeasti noin paha olla :(((
Voin erinomaisesti! :))))
Sinulla on mahdollisuus samaan! :))))
Ikävä nähdä että negatiivisia otsikoita tulee vielä tämänkin viestin jälkeen? :((((
Kyllä jokaisen pitää ymmärtää, että haaveista tulee totta! Pitää vain olla positiisia haaveita!!! :)))
Olisi ihan hullua väittää etteikö maailma toimisi niin kuin sen haluaa toimivan! :))))
Harmi, että Sinkkuelämää-sarjaa haukutaan palstalla. :(((
Ihana kuva maailmasta missä kaikki on mahdollista!!! :))))
Tulee aina parempi mieli kun yläpeukuttaa itseään! Siinä on hyvän olon lähde! Kokeilkaa vaikka! :)))
Parhaat positiivisuusvinkit tähän! Minun vinkkini on: Ole positiivinen! :)))))
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sulla meni herne nenään.
Herne nenässäkin voi olla positiivinen ja iloinen ja toteuttaa unelmansa kun vain pysyy positiivisena!!!! Minä otin herneen pois!!!! Ota sinäkin, jokainen voi ottaa, ihan kaikki!!!! :)))))
Pahan mielen otsikoita taas palstalla. :(((((((
Mutta jos kirjoittaisin heille, että hei, sullakin voi olla hyvä olla, kunhan vaan päätät niin! Sitten tulisi hyvän mielen otsikoita ja kotimatkalla kaikki hymyilisivät toisilleen. :)))))
Huutomerkit ovat (hiv-) positiivisia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Huutomerkit ovat (hiv-) positiivisia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaiken voi käyttää voitoksi. ;))))))))))
Sairaus on mielentila!!!! Minäkin olin joskus sairas mutta sitten päätin etten ole enää ja siitä lähtien olen ollut täysin terve!! :)))))))
Vierailija kirjoitti:
Ja vitosleuat!!!! :))))))
Haaveena jonain päivänä kymmnenleuka! :))))))
Uskon, että se päivä tulee vielä!!!! :))))))
Ajattelin perustaa positiivisuusblogin! :))))))
Olen visualisoinut itselleni ruusuja ja suklaata kotiini. Jännittää saanko ne! :))))))))
Eilen en vielä onnistunut, mutta tänään ole visualisoinut kovemmin! :)))))
Visualisoikaa tekin itsellenne onnellinen elämä! :))))))
Minulla huononi näkö mutta kun ostin silmälasit kaikki sanoivat minun muuttuneen viisaammaan näköiseksi!!!! :))))
Olen mieluummin viisaan näköinen kuin terve! :)))))))
Aijon olla iloinen ja positiivinen vielä haudassakin!!!! Tanssin arkussa!!! :))))
Tai eihän minua haudata kun positiivinen ihminen pääsee Taivaaseen!!! :))))
Tavataan kaikki positiiviset Taivaassa! :))))
Miksi palstalla ollaan allapäin, murehditaan ja kiroillaan ja syytetään toisia? :(
Ei näin! Ilon kautta! Vain minä itse voin vaikuttaa itseeni! :)