Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni oli oikeassa: tämän palstan ihmiset elävät ilkeydestä!!

Vierailija
27.03.2006 |

Siis ei oo totta.. onko tämä todella sellainen paikka johon tullaan purkamaan kaikki paha olo? toisten kustannuksella?

kerroin että minulla on huomaavainen mies -- PETTÄÄ SUA!

sanoin että meillä on iso talo -- OLEN OMAHYVÄINEN PASKA

lapsellani on vakava sairaus -- SÄÄLINKERÄÄJÄ !

äitini kuoli vuosi sitten -- NO, SIITÄHÄN ON JO KAUAN, EI SE OLE MITÄÄN VERRATTUNA OMAN LAPSEN KUOLEMAAN

ja sokerina pohjalla:

vein lapseni puolipäivähoitoon vuoden ikäisenä (aloitin työt, pakko)-- OLEN PASKA ÄITI KUN EN JAKSA HOITAA LASTANI !!

ei jumalauta, oli eka ja vika kerta täällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan itekki ruveta vittuilee:))

Vierailija
2/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ei oo totta.. onko tämä todella sellainen paikka johon tullaan purkamaan kaikki paha olo? toisten kustannuksella?

kerroin että minulla on huomaavainen mies -- PETTÄÄ SUA!

- ai kun kiva!

sanoin että meillä on iso talo -- OLEN OMAHYVÄINEN PASKA

-ai kun kiva!

lapsellani on vakava sairaus -- SÄÄLINKERÄÄJÄ !

- otan osaa.

äitini kuoli vuosi sitten -- NO, SIITÄHÄN ON JO KAUAN, EI SE OLE MITÄÄN VERRATTUNA OMAN LAPSEN KUOLEMAAN

-otan osaa.

ja sokerina pohjalla:

vein lapseni puolipäivähoitoon vuoden ikäisenä (aloitin työt, pakko)-- OLEN PASKA ÄITI KUN EN JAKSA HOITAA LASTANI !!

-aha.

ei jumalauta, oli eka ja vika kerta täällä.

-okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneksi.

Vierailija
4/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan arvoonsa. Tämä nyt on tällainen aivot vapaalla-palsta. Sitten kun ei ota asioita enää niin vakavasti täällä on tosi hupaisaa.

Vierailija
5/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Ei pidä ottaa noin vakavasti. Minusta tämä on netin hassuimpia palstoja. Nuo kertomasi suhtautumiset ovat niin av:ta, niin av:ta! Kaikki viestit saadaan käännettyä ap:ta vastaan, oli aihe mikä tahansa. Joskus oikein ihmetyttää se kekseliäisyys.

Vierailija
6/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaaa, kun menee aivan turhaa energiaa ilkeilyjen lukemiseen (tahtomattaankin, kun joka ketjuun tunkevat kettuilemaan). Tulee itsellekin agressiivinen olo, kun kaikki muutkin ovat tukkanuottasilla.

Täällä kuitenkin on joskus ihania, hedelmällisiä keskusteluja, ja ne ovat syy, miksi vieläkin tällä palstalla käyn. Vakakuppi alkaa kyllä uhkaavasti painua jo pois lähtemisen puolelle.

Että ei me kaikki ihan kamalia olla :)

Vierailija
7/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyhän lukemassa se ketju täytekakun teosta (muistaako joku paremmin?), joka tässä vielä eilen oli näkyvissä. Ei täällä aina olla ilkeitä... :)

Vierailija
8/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lotkauttaa korvaansa kirjotuksllekaan, joku herkempi voi oikeasti mennä ihan pois tolaltaan joistakin kommenteista...

Vierailija
9/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, kyllähän täältä joskus tulee aika asiatonta kommenttia.

Vierailija
10/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että tällä palstalla on täysin mahdollista käydä asiallisia keskusteluja myös aihe vapaalle. Itse olen saanut aihe vapaalta paljon hyödyllistä tietoa erilaisiin pulmiin. Vastausten taso riippuu SATAPROSENTTISESTI aloituksesta. Jos aloituksessa ei ole piilovittuilua tai toisten haukkumista, 90 % vastauksista on asiallisia. Ja tosiaan jos muutama ilkeilijä on joukossa, kannattaako yleistää että palstan ihmiset elävät ilkeilystä?

Jos siis olet saanut pelkästään ilkeilyä osaksesi, olisko aika katsoa peiliin?

Vierailija
11/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, totta on että enemmistö täällä kävijöistä ELÄÄ juoruista, toisten tradegioista, haluavat tietää perinpohjin miksi joku toinen kuoli, mihin se kuoli, milloin se kuoli...vaikkeivät olisi henkilöä ikinä nähneetkään!

Haaskalintuja.

Vierailija
12/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kanssasi samaa mieltä.

Ja minua luullaan koko ajan provoksi/porvooksi, koska asiani ovat hyvin.

Vierailija
13/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta, totta on että enemmistö täällä kävijöistä ELÄÄ juoruista, toisten tradegioista, haluavat tietää perinpohjin miksi joku toinen kuoli, mihin se kuoli, milloin se kuoli...vaikkeivät olisi henkilöä ikinä nähneetkään!

Haaskalintuja.

Niinkuin nytkin jo ihan varmana asiana on puhuttu, että Kristiina Elstelän poika olisi tehnyt itsemurhan. Eihän missään ole sanottu muuta kuin, että poika on kuollut!

Vierailija
14/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tunnen suunnatonta ylpeyttä meidän 15-vuotiaista kaksosista" -ketju.

Lukekaa ja itkekää/naurakaa. Minä en tiennyt kumpaa tehdä.

Ja olen eri mieltä, että keskustelun aloituksella olisi 90% merkitys, tuleeko ilkeilyä vai ei. Ihan minkälainen aloitus tahansa, ja ilkeilyjä tulee! Ja minua kyllä kiukuttaa jo ne pienimmätkin v**tuilut.

Ei se ennen niin häirinnyt, mutta enää en jaksaisi yhtään turhaa negatiivisuutta elämääni, en yhtään riidanhaastajia ystävllisesti aloittamaani ketjuun.

t.10

Vierailija
15/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekemällä asiallisia aloituksia?

Um.... no. Vaan haukkumalla koko palstan :D.

Vierailija
16/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeä vai nauraa. Se yksi haukkujahan oli ihan selvä provo! Siellähän oli melkein pelkästään tosi ystävällisiä vastauksia ja sitten se yksi joka yritti vedättää! Äläkää ny olko niin tosissanne koko ajan :D.

Vierailija
17/17 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Karseaa tuhlausta. Sitäpaitsi 2-vuotiaalle mehua ja pullaa, tosi epäterveellistä. Kuolee nuorena.

Kunnon äiti jaksaa hoitaa lastaan, vaikka vähän olisi vatsatautiakin liikkeellä :(

Sehän on todennäköisesti tarkoitettu parodiaksi. Kuolee nuorena mehun ja pullan takia :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi