Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen ihminen antaa lapselleen nimeksi ystävänsä "varaaman" nimen?

Vierailija
22.05.2017 |

siis en pääse yli siitä että ystäväni varasti minulta nimen mistä pidin, vaikka lapsilukumme onkin täynnä niin silti en olisi itse tehnyt samaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nimiin ole ns. jokamiehenoikeus olemassa. Et sinä voi kieltää ketään laittamasta lapselleen mieleistään nimeä.

Vierailija
2/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nimiin ole ns. jokamiehenoikeus olemassa. Et sinä voi kieltää ketään laittamasta lapselleen mieleistään nimeä.

Joo ei voi kieltää, mutta jotakin tilannetajua pitää olla. Itse nimeisin lapsen silti sillä nimellä, vaikka ystävä olisikin sen varastanut. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas :D

Vierailija
4/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukunne on täynnä eli ette tule itse käyttämään ko. nimeä missään, mutta ystäväsi ei siitä huolimatta olisi saanut valita sitä? Kypsää käytöstä sinulta, ap...

Vierailija
5/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??:D

Vierailija
6/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh? Kyllä voi halutessaan antaa saman nimen lapselleen kuin ystävän lapsella on. Ei sitä kukaan kiellä. Moni nimi miellyttää montaa ihmistä, ei mitenkään erikoista.

Vierailija
7/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja tosi väsähtänyt provo.

Vierailija
8/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikka nyyh lapsiluku on täynnä. Nyyh se oli mun oman mielikuvitusvauvan nimi.

Vierailija
9/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei voi kieltää, mutta jotakin tilannetajua pitää olla. Itse nimeisin lapsen silti sillä nimellä, vaikka ystävä olisikin sen varastanut. :D

Ei sellaista voi "varastaa", mitä sinä et ole koskaan omistanutkaan, ap. Et voi omia jotain nimea ja päättää, ettei sitä saa käyttää kukaan tuttavapiirissäsi, vaikka itse et edes tule sitä koskaan käyttämään koska lapsilukunne on kerran täynnä.

Tapahtuiko tämä "varkaus" sattumalta Porvoossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän