Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisareni ovat liittoutuneet minua vastaan!

Vierailija
22.05.2017 |

Puhuvat pahaa selän takana ja valehtelevat sukulaisille minusta kaikenlaista. Sisareni myös pyrkivät valehtelemaan vanhemmillenne, että kiusaisin heitä, valehtelevat varmaan siksi, että perinnöstäni tulisi pienempi. Heillä on ollut ihan pienestä pitäen tapana touhuta kaikkea keskenään ja jättää minut ulkopuolelle, mutta miksi he kiusaavat ja syrjivät minua enää aikuisena? Aina, kun olen jonkun kanssa heistä kahdestaan niin johan alkaa hirveä mielistely minua kohtaan! Vihaan erityisesti vanhinta sisartani, joka on kouluttanut muut sisareni ja kaikki sukulaiseni vihaamaan minua!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos tekisit pesäeron mokomiin sisaruksiin ja eläisit vaan omaa elämääsi?

Vierailija
2/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet asian johtuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on joku syy. Mikä se on?

Vierailija
4/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet asian johtuvan?

Heidän sairaasta yhteisestä suunnitelmasta tuhota minut henkisesti ja saada minut erkanemaan muista sukulaisista!

Vierailija
5/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läheinen vanhempiesi kanssa?

Itse jättäisin täysin huomiotta tuollaiset ääliöt ja keskittyisin omaan elämääni.

Vierailija
6/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos tekisit pesäeron mokomiin sisaruksiin ja eläisit vaan omaa elämääsi?

Mutta sitten vanhempani väittäisivät, että halveksin sisariani ja varmasti hylkäisivät minut!

Vierailija
7/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään normaalia taspainoista aikuista ihmistä ei saa pelkillä huhupuhuilla noin vain liittoutumaan ketään vastaan.

Tuli myös mieleen, että eräällä sukulaisellani on paranoidinen skitsofrenia ja hän kuvittelee kaikkien olevan liittoutuneita häntä vastaan.

Vierailija
8/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää tilanne, missä kaikki muut ovat yhtä, viatonta vastaan. Etenkin sukulaisten ollessa kyseessä. Jotenkin herää epäilys, että vastapuolenkin versio asiasta olisi syytä kuulla.

Vierailija
9/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain. Tosiasiassa kaikki haukkuu kaikkia selän takana. Opit sen kyllä iän myötä. Ole rauhassa oma itsesi vain, erilaisuus on rikkautta. Tsemiä!

Vierailija
10/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään normaalia taspainoista aikuista ihmistä ei saa pelkillä huhupuhuilla noin vain liittoutumaan ketään vastaan.

Tuli myös mieleen, että eräällä sukulaisellani on paranoidinen skitsofrenia ja hän kuvittelee kaikkien olevan liittoutuneita häntä vastaan.

En kuvittele, isäni on huomannut saman kuin minä ja hän on pitänyt onneksi puoliani!

Vierailija
11/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vain. Tosiasiassa kaikki haukkuu kaikkia selän takana. Opit sen kyllä iän myötä. Ole rauhassa oma itsesi vain, erilaisuus on rikkautta. Tsemiä!

Ainut keille olen erilainen ovat kierot sisareni, kaikille muille olen normaali!

Vierailija
12/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, isäni on huomannut saman kuin minä ja hän on pitänyt onneksi puoliani!

Siis miksi siskosi ovat liittoutuneet sinua vastaan ja mistä syystä? Ja miksi muut uskoisivat tämän ja myöskin liittoutuisivat sinua vastaan?

Vierailija
13/13 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi siskosi ovat liittoutuneet sinua vastaan ja mistä syystä? Ja miksi muut uskoisivat tämän ja myöskin liittoutuisivat sinua vastaan?

No kun he haluavat saada minulta aarrearkkuni, jossa on kuukuppeja!