Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää uskalla tehdä miehelleni aloitteita. Luulen että hän kuitenkin toivoisi niitä? Paikalla etenkin miehiä jotka osaisi neuvoa minua?

Vierailija
22.05.2017 |

Tein ennen paljonkin aloitteita sängyssä, joka viikko useita, mutta tulin lähes aina torjutuksi. Joko selän kääntämisellä tai kommentilla että ei tee nyt mieli tai ei nyt halua. Lopulta en enää uskalla tehdä aloitteita, koska en enää halua tulla torjutuksi. Aloitteistani ehkä 5 % johti itse toimintaan, loput torjuttiin suoraan tai jotenkin hienovaraisesti väistettiin. Seksiä meillä kyllä on, koska mieheni tekee aloitteita, ja minä en torju häntä oikeastaan koskaan (koska tykkään seksistä ja minua haluttaa usein). Kuitenkin tuntuu, että miestä tavallaan harmittaa, että en tee (enää) aloitteita. Hän kai kokee minut passiiviseksi nykyään :( . Tai ainakin niin oletan, tai oletan että hän ehkä ihmettelee eikö minua enää halutakaan tms. Olen pari kertaa sitten vuoden aikana kokeillut tehdä aloitteen, mutta se tuntuu kömpelöltä ja sai osakseen torjunnan. Olen lisäksi useamman kerran ottanut puheeksi, että tuntuu kurjalta kun aloitteeni torjutaan, mutta hän ei ole halunnut puhua asiasta. Olisiko paikalla joku mies (tai miehiä ymmärtävä nainen), joka osaisi neuvoa minua tässä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!

Vierailija
2/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut torjutaan melkein jatkuvasti myös, ehkä 1/10 johtaa seksiin. Itse voisin vaikka joka päivä tai joka toinen päivä harrastaa seksiä mutta "vaimoni" ei harmittaa todella kun sanotaan jatkuvasti et ei jaksa tai ei tänään. T:M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä pihtarit samanlaisia jo ennen naimisiin menoa? 16 vuotta eikä kertaakaan ole vaimo kieltäytynyt seksistä...

Vierailija
4/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Onko nämä pihtarit samanlaisia jo ennen naimisiin menoa? 16 vuotta eikä kertaakaan ole vaimo kieltäytynyt seksistä...

Emme siis ole naimisissa. Aina on ollut tuollainen. Ap.

Vierailija
5/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan keskustele aiheesta miehesi kanssa?

Meillä sama tilanne, tuntui että vaimoni lopulta teki aloitteet tiettynä hetkenä jolloin torjunnan mahdollisuus oli suurin. Tavallaan teki itsestään enempi uhria vaikka usein perustelin että asioita että laittaisi tai laitettaisiin lapsi aiemmin nukkumaan jotta olisi enemmän aikaa. Toivoin myös että jokainen seksikertamme ei olisi niin orgasmikeskeinen, ymmärrän kyllä naisen ja miehen erot ja haluan tyydyttää naiseni, mutta joskus kaipaan vain pelkkää seksiä, niin että se seksin harrastaminen ja leikkiminn olisi se tavoite.

Minusta on tärkeää myös antaa pikkuasioiden olla niinä päivinä ku seksiä haluaa, esim tiskeistä tai pyykeistä niuhottaminen tai jotain vastaavaa.

Meillä tilanne valitettavasti johti siihen, että minä en tehnyt aloitteita koska vaimoni halusit tehdä niitä enemmän ja odottelin sitten sitä, mutta hän taas pelkäsi torjuntaa eikä tehnyt aloitteita.

Lopulta ota riski ja tee aloite! Koita ioskus eri tapoja tehdä aloite, lähetä vaikka rivo viesti tai jotain.

M30

Vierailija
6/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olla yhdessä jos seksi ei toimi? Kuitenkin useimmille suuri osa toimivaa suhdetta.

7/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö ap keskustella juuri tirjutuksi tultuasi vai ns. kahvipöydässä?

Vierailija
8/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, meillä minä teen aloitteet seksiin ja olen tullut niin usein torjutuksi, että olen tullut varovaiseksi asian suhteen. Oletko miettinyt mitä yhteistä torjutuksi tulleilla aloitteillasi on ja miten ne eroavat onnistuneista? Onko joku tietty tilanne tai tietty tapa josta miehesi ei tykkää? Ja mikä taas tuntuu toimivan?

Vierailija
9/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3552 kirjoitti:

Yrititkö ap keskustella juuri tirjutuksi tultuasi vai ns. kahvipöydässä?

Olen yrittänyt keskustella vain tultuani torjutuksi, mutta ei silloinkaan mitenkään syyllistävästi tai loukkaantuneena. Seksistä muuten olen yrittänyt keskustella ns. kahvipöydässä, mutta en oikein saa siihen keskusteluun vastakaikua. Seksiä siis meillä on pari kertaa viikossa miehen aloitteesta, mutta seksistä keskustelemisesta mieheni ei näköjään tykkää. Ap.

Vierailija
10/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, meillä minä teen aloitteet seksiin ja olen tullut niin usein torjutuksi, että olen tullut varovaiseksi asian suhteen. Oletko miettinyt mitä yhteistä torjutuksi tulleilla aloitteillasi on ja miten ne eroavat onnistuneista? Onko joku tietty tilanne tai tietty tapa josta miehesi ei tykkää? Ja mikä taas tuntuu toimivan?

Olen miettinyt. Tulin torjutuksi, jos mies ei ollut valmiiksi "sillä tuulella". Olen tehnyt vihjailevia aloitteita ja suoria aloitteita, mutta ei ollut vaikutusta millainen aloitteeni oli, ne tuli yleensä aina silti torjutuksi. Mies tuntuu olevan "sillä tuulella" pari kertaa viikossa, ja tekee itse silloin aloitteen (en siis ehdi tehdä silloin aloitetta ensin). Ilmeisesti seksiä ei voi olla, jos hän ei ole itse ennakkoon suunnitellut että kohta on seksiä. Tiedän että saan hänet kiihottumaan vaikka hän ei olisi sitä yhtään valmiiksi, eli siitä ei ole kyse. Luulen että se on joku henkinen juttu, että hän haluaa itse määritellä milloin hän haluaa. En ole tosin varma tästä. Ap.

Vierailija
11/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan vaan keskustele aiheesta miehesi kanssa?

Meillä sama tilanne, tuntui että vaimoni lopulta teki aloitteet tiettynä hetkenä jolloin torjunnan mahdollisuus oli suurin. Tavallaan teki itsestään enempi uhria vaikka usein perustelin että asioita että laittaisi tai laitettaisiin lapsi aiemmin nukkumaan jotta olisi enemmän aikaa. Toivoin myös että jokainen seksikertamme ei olisi niin orgasmikeskeinen, ymmärrän kyllä naisen ja miehen erot ja haluan tyydyttää naiseni, mutta joskus kaipaan vain pelkkää seksiä, niin että se seksin harrastaminen ja leikkiminn olisi se tavoite.

Minusta on tärkeää myös antaa pikkuasioiden olla niinä päivinä ku seksiä haluaa, esim tiskeistä tai pyykeistä niuhottaminen tai jotain vastaavaa.

Meillä tilanne valitettavasti johti siihen, että minä en tehnyt aloitteita koska vaimoni halusit tehdä niitä enemmän ja odottelin sitten sitä, mutta hän taas pelkäsi torjuntaa eikä tehnyt aloitteita.

Lopulta ota riski ja tee aloite! Koita ioskus eri tapoja tehdä aloite, lähetä vaikka rivo viesti tai jotain.

M30

Voi viddu. Vain mies voi sanoa noin. Mies saa joka kerta orkun ja  kuten sinua, suurinta osaa miehiä ei pätkääkään kiinnosta saako nainen vai ei. Sitten ihmettelette, että naista ei huvita. Sinunkin asenteesi - haluttomuutesi antaa orkku naiselle - takuulla vuotaa läpi seksissänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi