Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyypä antaa vaihteeksi positiivista palautetta VR:stä

Vierailija
22.05.2017 |

Nettikauppa tilttasi maksun jälkeen, eikä lippuja tullut, vaikka rahat meni tililtä.

Soitto asiakaspalveluun (ilmainen numero), vastattiin heti. Sanoivat, että osta uusi lippu, he laittaa hyvityksen epäonnistuneesta ostosto tilille. Ja rahat oli tilillä seuraavana arkipäivänä.

Eipä tuota tuon paremmin olisi voinut hoitaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oottelet sitten vielä että kulkeeko se juna.......

Vierailija
2/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä foorumi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oottelet sitten vielä että kulkeeko se juna.......

No joo, se on sitten ihan eri asia...

Mutta joo, asiakaspalvelutaidot tulee testatuksi nimenomaan siinä, miten asiat hoituu jos/kun asiat menee pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän