Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin 4 vuotta sitten eräälle ihmiselle, että mielestäni hänen käytöksensä on narsistista. Ei ole vieläkään päässyt asiasta yli.

Vierailija
22.05.2017 |

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?
Hän kysyi silloin, että miksi en halua viettää hänen kanssaan aikaa ja vastasin noin. Olin niin väsynyt hänen valehteluun, haukkuihin, kieroiluun, pilkaamiseen jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat tuolla, että ei ole päässyt yli?

Vierailija
2/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää edelleen vihaa yllä ja kertoo työkavereilleen, sukulaisille jne. Kuinka minä olen häntä haukkunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi tärkeä tieto. Vainoaako, ahdisteleeko ja mustamaalaako sinua vielä näin neljän vuoden jälkeen, vai mököttääkö sinulle? Jälkimmäisessä tapauksessa ymmärrän, ettei hän halua olla kanssasi tekemisissä, oli narsistisyytökset sitten aiheellisia tai eivät. Olet harvinaisen selvästi ja jyrkästi ilmaissut, mitä ajattelet hänestä.

Vierailija
4/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään antaisi anteeksi tuollaista. Narsisti ei ole mikään kevyt läppä. Narsismi on oikeasti aivan diagnosoitavissa. Sama kuin sanoa jonkun asian olevan syöpää. Mikseivät aikuiset ihmiset tajua, että teoistaan täytyy ottaa vastuu. Et voi vain haukkua ihmisiä ja odottaa, että he ottavat sen kevyesti tai antavat anteeksi. Oletko edes pyytänyt anteeksi? 

Vierailija
5/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää edelleen vihaa yllä ja kertoo työkavereilleen, sukulaisille jne. Kuinka minä olen häntä haukkunut. Ap

Jos hän on oikeasti narsisti, nuo työkaverit ja sukulaiset ja muut hänet tuntevat osaavat kyllä jättää tuon omaan arvoonsa, ja tietävät asian oikean tolan. Läheiset kyllä tietävät missä mennään, jos olet häntä syystä haukkunut. Turha sinun on tuosta välittää. Eri juttu tietysti, jos olet kiihdyksissäsi heitellyt hätiköityjä narsistidiagnooseja.

Vierailija
6/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään antaisi anteeksi tuollaista. Narsisti ei ole mikään kevyt läppä. Narsismi on oikeasti aivan diagnosoitavissa. Sama kuin sanoa jonkun asian olevan syöpää. Mikseivät aikuiset ihmiset tajua, että teoistaan täytyy ottaa vastuu. Et voi vain haukkua ihmisiä ja odottaa, että he ottavat sen kevyesti tai antavat anteeksi. Oletko edes pyytänyt anteeksi? 

Pyysin anteeksi ja tarkoitin sitä. Hän ei tosin ole pyytänyt anteeksi sitä, että valehteli aikuisen poikansa lyöneen häntä,

Haukkui minua koska minut on raiskattu,

On käynyt minuun käsiksi.. mitähän vielä.. niin on valehdellut lapsistaan ja sukulaisistaan älyttömän suuria valheita pitkin kyliä.. ap

Vierailija
7/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla eroon pääsit. Olisit tyytyväinen.

Vierailija
8/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen töykeää syyttelyä/vihjailua. Itse en olisi kanssa tekemisissä enää koskaan, jos et esittäisi HYVÄÄ syytä käytöksellesi ja pyytäisi anteeksi. Mistä tuollaista sait päähäsi sanoa? Oletko psykiatri?

Vierailija
9/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun naisten lehtiä lukemalla tullaan päteviksi tekemään diagnooseja. :D

Vierailija
10/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin anteeksi ja tarkoitin sitä. Hän ei tosin ole pyytänyt anteeksi sitä, että valehteli aikuisen poikansa lyöneen häntä,

Haukkui minua koska minut on raiskattu,

On käynyt minuun käsiksi.. mitähän vielä.. niin on valehdellut lapsistaan ja sukulaisistaan älyttömän suuria valheita pitkin kyliä.. ap

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ole onnellinen, että pääsit eroon. Ja älä välitä valheista joita hän levittelee, sinut tuntevat tietää kyllä mitä uskoa ja mitä ei. Tsemppiä! T. Kohtalotoveri

Vierailija
11/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni aikoinaan monta vuotta päästä narsismisyytöksestä yli. Varmaan just sen neljä vuotta otti että syytöksen esittäjä halusi tavata ja pyytää anteeksi kun oli viimein ymmärtänyt heijastaneena omia pimeitä puoliaan minuun. Tosi ison työn se oli häneltä vaatinut, ei voi kuin hattua nostaa ja arvostaa. Saimme ystävyytemme sen johdosta kuntoon.

Raskasta se on kohteelle kun joku projisoi omia vikojaan, toivottavasti teillä ei nyt kuitenkaan tällaisesta ole kyse.

Vierailija
12/12 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on, että olet haukkunut. Diagnoosin tekeminen toisesta on haukkumista, ellet ole psykiatri, joka on tehnyt asianomaiselle kunnon tutkimukset.

Jos tilanne on oikeasti niin vakava kuin sanot, en ymmärrä, miksi valitat. Miksi haluat olla hänen kanssaan tekemisissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän