Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE-toimistoon ei saa yhteyttä puhelimitse eikä netissä voi jättää yhteydenottopyyntöä - mistä neuvontaa aloittavalle yrittäjälle?

Vierailija
22.05.2017 |

Olen kahteen otteeseen yrittänyt saada oman alueeni TE-toimistoon yhteyden puhelimitse jotta voisin varata ajan aloittelevan yrittäjän neuvojalle. Jonotusaika on mahdottoman pitkä eikä puhelussa edes kerrota monesko olen jonossa. Pakko on lopettaa puhelimessa roikkuminen kun olen kuitenkin tällä hetkellä työssäkäyvä ihminen. Kirjauduinpa sitten TE:n nettisivuille, jotta voin sieltä käsin hakea apua kätevämmin. Oma asiointi -osiossa on kuin onkin "Yhteydenottopyyntö"-kohta, mutta sitä kautta ei ole mitään mahdollisuutta jättää yhteydenottopyyntöä. Ainoastaan selitys siitä, milloin tätä kautta ei kannata ottaa yhteyttä.

Uskomatonta, tällaisenko palvelun pitäisi kannustaa työttömiä hakemaan töitä tai yrittämään? Jos TE-toimisto ei ole oikea ratkaisu, mitä kautta voin hakea neuvontaa aloittelevalle yrittäjälle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soita suoraa yrityspalvelujen numeroon?

Ja toiseksi aloittavan yrittäjän palvelut on käytännössä kaikki Yritys Suomi -palvelussa tai uusyrityskeskuksessa.

Vierailija
2/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä verkosta voi jättää yhteydenottopyynnön, mutta kuten tuossa jo todettiinkin kannattaa katsoa Yritys Suomi ja paikallinen uusyrityskeskus, mikä täällä ainakin tarjoaa neuvontaa aloittaville yrittäjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et soita suoraa yrityspalvelujen numeroon?

Ja toiseksi aloittavan yrittäjän palvelut on käytännössä kaikki Yritys Suomi -palvelussa tai uusyrityskeskuksessa.

Ainakaan tänään tuo yrityspalvelujen numero ei toiminut alkuunkaan. Soitin sitten oman TE-toimistoni yleiseen numeroon.

Olen aloittamassa "vain" toiminimeä ja kysymykseni koskevat lähinnä erilaisia velvotteita ja vastuita. Näistä on netissä aika ristiriitaista tietoa liikenteessä. Haluaisin myös keskustella starttirahan mahdollisuudesta.

ap