Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla naisilla on itsetunto-ongelmia - heillä on liian korkea itsetunto

Vierailija
22.05.2017 |

Narsistiset piirteet tuntuvat olevan paljon yleisempiä nykyajan nuorilla naisilla aiempiin sukupolviin verrattuna.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olisiko mitään tutkimusta tai jotain heittää pöytään?

Vierailija
2/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Liian korkeaa itsetuntoa ei ole olemassakaan, varsinkaan tässä lyttäämisen ja alistamisen maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pappa kukkanen.

T. Mummo

Vierailija
4/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kun nuoret naiset  vihdoinkin arvostavat itseään ja uskovat omiin kykyihinsä. Niinhän miehet ovat tehneet kautta aikojen.

Jos ap ei löydä seuraa, ap jahtaa vääränlaisia naisia.

Vierailija
5/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, joku vanha irstas ukko on katkera kun nuoret naiset eivät lämpene... Ja syy on tietysti naisissa, ei pervossa vanhassa ukossa. Ehkä sinulla ap on liian korkea itsetunto kun olet sitä mieltä että nuorten tyttöjen tulisi käydä kuumana sinua kohtaan. 

Vierailija
6/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Minä olen nuorekas, hyvin koulutettu, korkeastatuksisessa työssä oleva vähän yli nelikymppinen mies. Jos treffipalstoilla viestittelee 20-25 vuotiaille naisille niin he eivät yleensä viitsi edes vastata. Niin törkeää käytöstä ja kun kyseessä ei edes ole mikään supermallin näköinen nainen vaan hieman pullea tavis niin pistää miettimään että miten tuollakin on varaa torjua mies pelkästään pienen ikäeron vuoksi.

-mryouth75

Vierailija
7/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haahh Suomen naisten itsetunto on nolla. Haetaan hyväksyntää miehiltä minkä kerkeää

Vierailija
8/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Minä olen nuorekas, hyvin koulutettu, korkeastatuksisessa työssä oleva vähän yli nelikymppinen mies. Jos treffipalstoilla viestittelee 20-25 vuotiaille naisille niin he eivät yleensä viitsi edes vastata. Niin törkeää käytöstä ja kun kyseessä ei edes ole mikään supermallin näköinen nainen vaan hieman pullea tavis niin pistää miettimään että miten tuollakin on varaa torjua mies pelkästään pienen ikäeron vuoksi.

-mryouth75

Kuule vaari. Vanilla Iceksi pukeutuminen ei ole nuorekasta, vaan säälittävää. Olet myöskin niin perkeleen vanha, että voisit olla mun isä ikäs puolesta. Eti seuraa ikäsistäs ja jätä nuoret naiset rauhaan.

N26

Vierailija
9/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Liian korkeaa itsetuntoa ei ole olemassakaan, varsinkaan tässä lyttäämisen ja alistamisen maailmassa.

Toki on. Liian suuret luulot itsestä johtavat suurin pettymyksiin. Nämä pettymykset tulevat jatkossa johtamaan mielenterveysongelmiin, joita naisilla on jo muutenkin todella paljon. Ja sairauslomiin, joilla naiset muutenkin jo viihtyvät todella paljon. Ja työuran lyhenemiseen, joka jo entuudestaan on miehiä lyhyempi. Eli loppujen lopuksi miehet joutuvat kärsimään naisten katteettoman korkeasta itsetunnosta.

Vierailija
10/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on. Liian suuret luulot itsestä johtavat suurin pettymyksiin. Nämä pettymykset tulevat jatkossa johtamaan mielenterveysongelmiin, joita naisilla on jo muutenkin todella paljon. Ja sairauslomiin, joilla naiset muutenkin jo viihtyvät todella paljon. Ja työuran lyhenemiseen, joka jo entuudestaan on miehiä lyhyempi. Eli loppujen lopuksi miehet joutuvat kärsimään naisten katteettoman korkeasta itsetunnosta.

Voi lässyti lässyti lässynlää. :D hyvällä itsetunnolla varustettu nainen saa mitä haluaa, eikä ole moksiskaan vaikka ei saisi. Hän tietää, että jotain parempaa odottaa jo seuraavan nurkan takana. Siinä olet oikeassa että miehet kärsivät tästä, kun nämä huippu-itsetuntoiset naiset eivät alistu miehelle ja heille ei kelpaa kuka tahansa mies. Sinä varmaan olet jo saanut tuntea tämän asian nahoissasi.

Vierailija
11/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten itsetunnon huonous on ikuisuusongelma.

Surettaa kun kerta toisensa jälkeen luovutaan omista unelmista miesten takia. Nuorena ne kundikaveritkin vaihtuu joten on surkeata, että esimerkiksi. Jätetään joki harrastus koska poikkis ei tykkää.

Vierailija
12/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Kuule vaari. Vanilla Iceksi pukeutuminen ei ole nuorekasta, vaan säälittävää. Olet myöskin niin perkeleen vanha, että voisit olla mun isä ikäs puolesta. Eti seuraa ikäsistäs ja jätä nuoret naiset rauhaan.

N26

Ei kai se muiden vika ole jos isäs tai äitisi teki lapsia teininä ja sama elämänhallinnan puute on sinuun periytynyt.

Vierailija
13/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on loistava itsetunto mutta erittäin surkea itseluottamus. N27

Vierailija
14/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lässyti lässyti lässynlää. :D hyvällä itsetunnolla varustettu nainen saa mitä haluaa, eikä ole moksiskaan vaikka ei saisi. Hän tietää, että jotain parempaa odottaa jo seuraavan nurkan takana. Siinä olet oikeassa että miehet kärsivät tästä, kun nämä huippu-itsetuntoiset naiset eivät alistu miehelle ja heille ei kelpaa kuka tahansa mies. Sinä varmaan olet jo saanut tuntea tämän asian nahoissasi.

Masennuslääketilastot eivät tue väitteitäsi. Naiset romahtavat kolmenviiden jälkeen, kun pinta rupsahtaa. Nykyiset parikymppiset naiset tulevat tekemään mielialalääkitysreseptien maailmanennätyksen 15 vuoden kuluttua, ja tuon laskun maksaa miehet.

Vierailija
15/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Kukaan ei jaksa näitä sun provoilujasi enää. Lopeta jo. Ei naurata.

Vierailija
16/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi huono itsetunto ja olen epävarma itsestäni, mutta en silti ottaisi jotain vaaria tai muuten sopimatonta itselleni mieheksi. Ihan jo siitä syystä, ettei parisuhde ole mikään pakko tai velvollisuus, johon pitää ryhtyä vaikka väkisin.

Ei tällä ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
17/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä yleistämistä taas. Perustelut?

Vierailija
18/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs trollaus ja provoilu uppoaa taas kun veitsi voihin kun aihe on sopivan herkullinen. Koska ei voi vaan vastustaa, että tulee heristelemään sormea, onhan avauksessa tuo naisetuliite joten sen täytyy tarkoittaa sinua nainen ja onhan tähän pakko vastata.

Vierailija
19/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N26

Ei kai se muiden vika ole jos isäs tai äitisi teki lapsia teininä ja sama elämänhallinnan puute on sinuun periytynyt.

Mun porukat ei olleet teinivanhempia, enkä muuten ole minäkään. Mrgeriatric75 on kuitenkin sen verran vanha, että voisi kyllä helposti olla mun ikäisten ja nuorempien faija.

N26

Vierailija
20/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N26

Mun porukat ei olleet teinivanhempia, enkä muuten ole minäkään. Mrgeriatric75 on kuitenkin sen verran vanha, että voisi kyllä helposti olla mun ikäisten ja nuorempien faija.

N26

Niin 16-kesäisenä ois sut pistäny alulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä