Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sulkeudun kun simpukka jos mua ahdistaa joku

Vierailija
22.05.2017 |

En jaksa puhua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Liikaa ilkeyttä ja itsekkyyttä. En pidä yhteyttä pahoihin ihmisiin. Jotkut lirkuttelevat ja mielistelevät, mutta pahat puheet ja teot eivät unohdu.

Vierailija
2/15 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole perusluonteeltani ilkeä, enemmänkin kiltti. Mutta jos ärsyynnyn jononkin niin sitten minusta tulee tuommoinen sulkeutunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tämmöistä

Vierailija
4/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä luulet vain. Älä ole niin herkkä! 

Vierailija
5/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni ole perusluonteeltani ilkeä, enemmänkin kiltti. Mutta jos ärsyynnyn jononkin niin sitten minusta tulee tuommoinen sulkeutunut. Ap

Olet vajaa ihminen 

Vierailija
6/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilonarsisti voi pyrkiä vilpittömästi olemaan ystävällinen ja myötätuntoinen muita kohtaan. Usein hän ei kuitenkaan pysty aidosti asettumaan toisen asemaan, koska hän ei ole itse saanut osakseen riittävästi empatiaa ja hyväksyntää. Hänellä ei ole siten yhteyttä myöskään kaikkiin myönteisiin tunteisiin, ja siksi hän pikemminkin välttelee kuin kohtaa ja ilmaisee niitä.

Vierailija
7/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Jos joku loukkaa mua/ pettää luottamuksen niin ahdistaa etten voi edes katsoa päin

Vierailija
8/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ahdistaa joku vai jokin? Vaiko ahdistelee?

Vierailija
9/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Therian ja henkisesti raakku?

Vierailija
10/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sitä ihmistyyppiä joka ksittelee asiat itsekseen omassa päässään. Se on sinulle paras tapa.

Vierailija
11/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on varmaan joku joskus loukannut ja koet että sulkeutuminen on parempi puolustuskeino.

Vierailija
12/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkeudut kuin raakku metsäkoneen lähestyessä

Vierailija
13/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh olen ahdistunut lumihiutale, joka järkyttyy jos joku tervehtii tai sitten jättää tervehtimättä. Elämä on yhtä ahdistusta, kun vaikkapa joku tuttavista jättää tykkäämättä lumihiutaleen "kävin lenkillä" -Facebook-postauksesta.

Vierailija
14/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilonarsisti voi pyrkiä vilpittömästi olemaan ystävällinen ja myötätuntoinen muita kohtaan. Usein hän ei kuitenkaan pysty aidosti asettumaan toisen asemaan, koska hän ei ole itse saanut osakseen riittävästi empatiaa ja hyväksyntää. Hänellä ei ole siten yhteyttä myöskään kaikkiin myönteisiin tunteisiin, ja siksi hän pikemminkin välttelee kuin kohtaa ja ilmaisee niitä.

En tiedä jos tämä on tyhmä kysymys, mutta mistä tuon voi tunnistaa? Siis että toinen ei aidosti pysty asettumaan toisen asemaan ja että välttelee myös myönteisiä tunteita? Ja miten piilonarsisti käyttäytyy, jos toinen esittää negatiivisia tunteita, kuten surua tai loukkaantumista, joihin pitäisi suhtautua myötätunnolla? Tämä hämmentää, koska eikö ole myös ihmisiä, jotka eivät ole narsisteja, mutta silti suuria vaikeuksia tunteiden näyttämisessä tai niiden käsittelyssä yksin tai yhdessä  toisen kanssa.. siis eikö tunteiltaan normaalillakin voi iskeä defenssit lujaa päälle?

Vierailija
15/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pysy siellä keksityssä kuoressasi ja jätä normaalit ihmiset rauhaan. Ketään kiinnosta sun simpukkaimprovisaatiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme