Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia arvostamaan itseään?

Vierailija
22.05.2017 |

Itsekunnioitukseni on nolla. En pitä itseäni yhtään minään.

Olen ruma, lihava, tyylitajuton, kömpelö, tyhmä, hidas, vajaa, tylsä, epäkiinnostava, kuiva ja mitä näitä nyt on. Erityisesti vihaan omaa ulkonäköäni. Olen hirvittävän ruma ja lihava, ja se häiritsee minun elämääni! En voi mennä esimerkiksi ulos päivällä valoisan aikaan, koska pelkään törmääväni vanhoihin tuttuihin (jotka nauravat, kun huomaavat kuinka olen rupsahtanut). Kukaan mies ei voi koskaan kiinnostua minusta, koska minussa ei ole mitään mistä kiinnostua. Tämä on ongelma, koska en ole mikään nuori tyttönen enää ja perheenperustaminenkin on haaveissa.

Miten saada itsetunto, omanarvontunto ja itsekunnioitus paranemaan? Teen asioita, joista sinänsä pitäisi saada uskoa itseen (harrastus- ja vapaaehtoistoimintaa). Saan paljon myönteistä palautetta sekä vapaa-ajanaktiviteeteista, että opiskelu- ja työmaailmasta. Sekään ei riitä! Tuntuu, että ihmiset sanovat kiltisti hyvää hyvyyttään, eivätkä oikeasti tarkoita sitä mitä sanovat :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä että, tässä maailmassa ei ole ihmistä joka olisi suurenmoinen, täydellinen, viisaudessa ylivoimainen.

On vain ihmisiä joilla kaikilla on myös puutteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla