Kehtaanko pyytää 5000 euron kuukausipalkkaa palvelujohtajan paikasta?
Siinähän se tuli. Kyseessä on käytännössä siivousalan johtotehtävä. Onko ihan överi pyyntö?
Kommentit (10)
Pyydä toki mutta palkka on varmaan oikeasti puolet tosta:)
Alaisina olisi 8 työnjohtajaa. Mun mielestä kuitenkin aika vastuullinen homma, mutta alalla on tosin huonot palkat... oisko 4000 tai 4500 fiksumpi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se tuli. Kyseessä on käytännössä siivousalan johtotehtävä. Onko ihan överi pyyntö?
Ei mielestäni ole mahdoton palkkatoive, vaikka et kertonut edes sukupuoltasi. Parempi pyytää rohkeasti, koska työnantajan kuuluu tiputtaa pyynnöstä vähän pois ihan vaan sen vuoksi että saat tunteen, että olet saanut parhaan mahdollisen palkan.
Mulla on 4200e/kk. Älä sitä enempää pyydä, tai ainakaan saa, alkaa vituttamaan. No, mulla ei ole ketään alaista tosin, varmaan ne sulle jotain harmia aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni ole mahdoton palkkatoive, vaikka et kertonut edes sukupuoltasi. Parempi pyytää rohkeasti, koska työnantajan kuuluu tiputtaa pyynnöstä vähän pois ihan vaan sen vuoksi että saat tunteen, että olet saanut parhaan mahdollisen palkan.
Totta. En yhtään tunne vastaavan homman palkkatasoa, joten eipä minulla ole mitään hävittävää. 4000 on kuitenkin ehdoton minimi, koska saan nytkin enemmän. Haluan vain pois nykyisestä työstäni.
Kehtaat pyytää, ei ole ollenkaan överi.
Olisin ehdottanut 5500 eur. Mutta sitten luin alan; kieltämättä matalapalkka-ala.
Paljonko perussiivooja saa? Eli nuo työnjohtajien alaiset?
Sellainen siivooja, joka tekee täyttä viikkoa ja on ollut töissä useamman vuoden? Kerro se palkka arvolla 1.8 ja saat palvelujohtajan palkan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ehdottanut 5500 eur. Mutta sitten luin alan; kieltämättä matalapalkka-ala.
Paljonko perussiivooja saa? Eli nuo työnjohtajien alaiset?
Sellainen siivooja, joka tekee täyttä viikkoa ja on ollut töissä useamman vuoden? Kerro se palkka arvolla 1.8 ja saat palvelujohtajan palkan.
En tiedä yhtään mitä siivojat saavat. Tuskin paljon. Ehkä joku reilu 10e/h?
Tolla logiikalla kk-palkaksi tulisi pitkälti alle 4000.
Katotaan miten käy. Haastattelu on piakkoin.
Ap
Paljonko alaisia? Kuulostaa kyllä överiltä.