Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tykkäilevät fbssä ja instassa muiden naisten tissikuvista mutta vaimoilleen / tyttöystävilleen napisevat samanlaisista kuvista?

Vierailija
22.05.2017 |

Kertokaas syitänne. Olen huomannu tämmöisen piirteen monessakin miehessä. Muiden tissi/persekuvat on ok paitsi sitten vaimon/tyttöystävän, heitä joko pilkataan tai muuten vähätellään.
Myös jos "lutkavaatteissa" vastaan kulkevaa tuijotetaan mutta samanlaisessa asussa olevalle vaimolle/tyttöystävälle naureskellaan jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä tarkoitat. En ole tuollaiseen ikinä törmännyt. Minusta on kivaa, jos tyttöystäväni postaa seksikkäitä kuvia itsestään.

Minustakin on kivaa jos avovaimo postaa seksikkäitä kuvia itsestään. Minulle. Jos niitä tissejä ja pyllyä levitettäis ympäri somea niin en kauaa jaksaisi.

Vierailija
22/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirin kuvia. Ja minä oon tulokas porukoihin. Laitto vaa ihmettelemään moinen juttu. Kai ny miehillekin tulisi jos vaimo/tyttöystävä tykkäilis yhtenään jonkun muun kuvista ihmettelevä reaktio ja alkais miettiin et mitvit, vai olenko väärässä? On tosin tullu kysymys kun yksi miespuolinen kaverini oli yhdestä profiilikuvastani tykänny et kuka se ja se on, vastasin et vanha kaverini vuosien takaa jonka kanssa ei muuta ole ollut kun lähinnä sisko-veli-kaveruus.

Koska en hullulta halua vaikuttaa ni en alkanu kyseleen asiasta. Tahdoin vain kuulla että mitä mieltä moni on tälläisestä ja miten siihen pitäisi suhtautua? Tai miten te siihen suhtaudutte?

Mielestäni on ihan normaalia ihmetellä moista asiaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko 19 v?

Vierailija
24/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä herutuskuvien latelua someen. Onko niin huono itsetunto et pitää saada huomiota koko ajan somessakin?

Vierailija
25/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päälle kolkyt kumpikin ja nää tykkäyksien kohteet ovat meihin verrattuna ihan pentuja

Vierailija
26/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistystä. Esim. mun mies ei etes käytä mitään instaa tai tykkäile etes facessa muista naisista. Olettaisin että parikymppisillä voi olla noita ongelmia, mutta tuskin niilläkään kaikilla.

Vierailija
27/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleistänyt et kaikki miehet tekisivät näin. Mutta tätä olen huomannut tapahtuvan omalla kohdallani ja kaveripiirissänikin. Tuskin olen ainoa joka tätä ihmettelee/ihmettelis kun kumminkin parisuhteessa ollaan? Ja monet näistä herutuskuvia latailevista ovat itsekin parisuhteissa. Itse en herutuskuvia laita koska tiedän mikä haloo siitä tulisi kumminkin ;)

Sen verran parisuhdettani pidän arvossa ja vaalin sitä koska ei sekään aina helppoa ole kumminkaan

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi