Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radion surkeat aamuohjelmat-mitä te kuuntelette?

Vierailija
22.05.2017 |

Tympii.Tykkään aamulle lenkkeillessä kuunnella aamun radio-ohjelmia,mutta mistää ei nyt tule mitään hyvää.Kuuntelin Aallon Dynastiaa ennen,mutta kun Anna Perho jäi pois ja tilalle tuli Hanna Kinnunen,on ohjelma suoraan sanottuna vain tylsä.Jarkko Valtee on piristävä kun on siellä,mutta nykyinen kaksikko Vehviläinen-Kinnunen ei ohjelma vaan toimi!Vehviläinen on lupsakka,ja Perho toi ohjelmaan särmää ja sellaista hyvää kyynisyyttäkin ja itseironiaa,tämä Kinnun on mauton,hajuton ja liian ylipositiivinen.Päivällä vuoroon siirtyy se missityttö,jolla sama vika.
Suomipopin aamulypsy on kyllä hyvä, mutta siellä ei juurikaan soiteta musiikkia.
Nova on näistä varmaan huonoin,tyhjänpäiväistä keski-ikäisten jorinaa joka ei sytytä vaikka olen yrittänyt.Aamulla omakin elo on ihan lupsakkaa, radiosta saisi tulla vähän särmääkin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle puhe on ainoa, jota voi kuunnella, kaikki muut on niin sontaa, että ei vaan pysty.

Vierailija
2/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy. Musiikkia on minusta jopa vähän liikaa, toisinaan.

Vetävät nuo juontajat niin hyvää roolia, kun tietää millaisia ovat oikeesti. Paitsi aina ihana ja aito Anni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle puhe on ainoa, jota voi kuunnella, kaikki muut on niin sontaa, että ei vaan pysty.

Ja sekin piti mennä urheilulla pilaamaan.

Vierailija
4/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylex se viki ja ...joku. Ihan hauskoja. Olen kohta 40v. Silti naurattaa niiden jutut

Vierailija
5/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Radio Suomi tai Radio Vega soi silloin kun radiota kaivataan.

Vierailija
6/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio-ohjelmat on nykyään nettilehtien ääneenlukua. Minä valitsen luettavani mieluummin itse. Radiokanava ei vaihtamallakaan parane. Soittolistan ehtii yleensä kolmessa päivässä kuunnella niin moneen kertaan että kyllästyy. Käsittämätöntä, kuinka radiokanavien maailmassa on niin vähän soittamisen arvoisia biisejä.

Vierailija
7/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio classic, aina kaunista musiikkia ja asiallisia puheohjelmia, joissa on sisältöä. Ei ollenkaan ärsyttävää tyhjän nauramista tai puujalka-/alapäävitsejä.

Vierailija
8/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin myös ennen Aallon Dynastiaa. Harmi kun Anna Perho vaihtui Hanna Kinnuseen. Perho oli ärsyttävä, mutta hyvä taistelupari Kimmo Vehviläiselle. 

Useimmiten kuuntelen radiota autossa, joten kanavapujottelen Radio Aallon, Helmiradion ja Novan välillä.

Vierailija
9/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin Yle Puheeseen, kun Juuso Pekkinen lopetti. Ei sielläkään kyllä aina kovin omaperäistä juttua ole,  vaan voivat siteerata pitkät pätkät edellisen päivän Hesarin artikkeleita, jotka olen jo lukenut. Tänään esimerkiksi oli juttua Beninin ripulirokotelomista.

Välillä kuuntelin Radio Suomea. Ihan ok, mutta siellä saattaa  soida jotkin karmeat iskelmät. Herään hitaasti radioon, joten ei ole voimaa käydä sulkemassa radiota, vaikka jokin kestämätön Jannan kappale tulisikin :).

Vierailija
10/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE Radio 1

Vierailija
11/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen yle puhetta. Vähän ärsyttävä sidekick se nainen mut miehillä joskus järkevääkin sanottavaa. Mielenkiintoisia vieraita aina välillä. Mulle jytämusiikin kuuntelu aamuisin on vähän tuskaa niin pelkkä puhe sopii hyvin.

Vierailija
12/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kuuntelee muuta kun YleX:ää?

Olen kuunnellut kanavaa varmaan 20 vuotta,entinen nimi oli radiomafia.

Mainoskanavia en voi sietää.

Vierailija
13/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen vain RadioRockia.  Joskus soittavat jopa vähän raskaampaankin musiikkia.

Vierailija
14/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio City ja Kinaretti & Honkanen

Vierailija
15/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy tai Radio Suomi

Vierailija
16/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio classic, aina kaunista musiikkia ja asiallisia puheohjelmia, joissa on sisältöä. Ei ollenkaan ärsyttävää tyhjän nauramista tai puujalka-/alapäävitsejä.

Samaa mieltä! Radio Classic on lempikanavani loistavan musiikin, mutta myös hyvien puheohjelmien vuoksi.

Vierailija
17/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Radio Nostalgiaa koska tykkään siitä musasta. Aina kun juontaja tulee ääneen niin laitan äänen pois tai käväisen radio rockilla. Oon ihan varma, että Nostalgian aamujuontaja (joku nainen en muista nimeä) on ratiomies Murosen Karin esikuva - on ihan samat aaa että! mahtava meiniki -jutut

Vierailija
18/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia, jota en tule koskaan ymmärtämään, on Aamulypsyn suosio. Täysin järkevät ja jopa tiukkapipoisinakin pitämäni ihmiset kuuntelevat sitä, itse saan parissa minuutissa kiintiön vuodeksi täyteen. Ei siinä mitään pahaa, jos tykkää, mutta täysin keksittyä p:njauhantaahan se on enkä siksi ymmärrä viehätystä. Mulla Nova ollut vuosia ykköskanava, johtuu pitkälti hyvästä kuuluvuudesta, mutta syksyllä meni monta kuukautta ilman kun kyllästyin täysin Akin juttuihin ja typeriin vetoihin ja jatkuvaan korkkarilässytykseen.

Vierailija
19/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuutele radiota ollenkaan, joten en osaa sanoa aamuohjelmista mitään. Kuuntelen musiikkia omilta CD-levyiltäni, Spotifysta, Youtubesta ja niin poispäin.

Vierailija
20/33 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen Radio Nostalgiaa koska tykkään siitä musasta. Aina kun juontaja tulee ääneen niin laitan äänen pois tai käväisen radio rockilla. Oon ihan varma, että Nostalgian aamujuontaja (joku nainen en muista nimeä) on ratiomies Murosen Karin esikuva - on ihan samat aaa että! mahtava meiniki -jutut

Samat mietteet. Susanna Heikki mielestäni se nainen, oli tangokuningatar joku vuosi sitten. Ei kykene kuuntelemaan, mutta musiikki kivaa vaihtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän