Siel se norppa nyt ottaa aurinkoa
Kommentit (31)
Se lähti meneen. Mistä se nyt noin nokkiinsa otti? Kivi on tyhjä. ..yhyyy :(
Tuu Pullervo takaaaaaaass...
Ei oo Pullervo kovinkaan häveliäs, mut eipä sen tarvikaan. Ihminen taitaa olla ainoo eläin, joka peittelee itseään, useimmiten ainakin.
Eilen Pullervo makas oikeen tyytyväisenä selällään kaikki esillä. Mahto nauttia erektiostaan.
Ei sais inhimillistää, mut se käy jotenkin vahingossa, kun näkee jotain noin sööttiä.
Osaispa itekin ottaa niin rennosti, rapsutella ja haukotella kölliessä auringossa. Vaikka eipä norpilla tosiaankaan oo helppoa.
Ajatelkaa, jos itse olisi jonkun älyltään ylivertaisen olennon salakamerassa tietämättään koko ajan. Hyi... Toisaalta kun sitä ei tiedä, niin samakos tuo. Silti puistattava ajatus ja jotenkin toi Pullervo-ressu säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarttis Pullervon olla koko ajan esittelemässä sukukalleuksiaan. Onhan se selvää että sellanen pötkö herralta löytyy mutta taitaa viimevuotiseen tapaansa vilautella sitä jälleen estoitta.
Ei sitä katsetta ole pakko penikseen kiinnittää. Siinä on 150 kiloa kaunista turkkikuviota, pyrstö, häntä ja pää töllättävänä :)
Mä en ymmärrä mikä siinä peniksessä saa kaikki ihan pyörälleen. Ihan normaalia, että niillä on sellaiset.
Särkänniemessä näki joskus kun ne parittelikin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos itse olisi jonkun älyltään ylivertaisen olennon salakamerassa tietämättään koko ajan. Hyi... Toisaalta kun sitä ei tiedä, niin samakos tuo. Silti puistattava ajatus ja jotenkin toi Pullervo-ressu säälittää.
Ollaanhan me koko ajan Jumalan silmien alla. Hän näkee ja kuulee kaiken, tietää ajatuksesi ja aikomuksesikin.
On se hieno! Siellä taas köllii pää vedessä.
Pullervo tekee tietämättään tärkeää työtä saimaannorppien eteen. Tosin tuskinpa Saimaan verkkokalastajat ihiastelevat Pullervoa.
Ollut taas aamusta asti kivellä aurinkoa ottamassa. Parasta aikaa nassu kohti kameraa. Västäräkkiä ei näy.
Hyvän paikan ovat kamerankuskaajat valinneet, norppaa on nähty joka päivä ja paljon enemmän kuin vuosi sitten.
Ei tarttis Pullervon olla koko ajan esittelemässä sukukalleuksiaan. Onhan se selvää että sellanen pötkö herralta löytyy mutta taitaa viimevuotiseen tapaansa vilautella sitä jälleen estoitta.