Mä olen huonolla tuulella. Tiuskin ja puhuin pahasti taas aamulla perheelle
Kommentit (34)
Oletko meidän yläkerran naapuri? Rouva nimittäin huutaa täyttä kurkkua kakaralle ja miehelleen aamuin illoin, joka ikinen päivä.
Niin niin mutta mites se sun äitisi?
Minäkin olen ennen suihkua ja aamukahvia. Vaimo on oppinut, että keskustelu kannattaa aloittaa vasta sen jälkeen. Hyvin onkin mennyt.
Ja tuleekin heti huonolle tuulelle, kun näkeekin tuollaisen itseään paskasti kohtelemiseen antautuvan kumppanin naaman! Ei mitään moraalista selkärankaa siellä pistää huonotuulista ja siksi pahasti käyttäytyvää kumppania aisoihin!
Jos mä olenki huonolla tuulella, niin se ei tarkoita siä, että muut saisi kohdella minua väärin, ikinä! Mnä kohtelen muita huonotuulisena väärin, ja on heidän asiansa katsoa käykö se heille vai ei! Minuakin on kohdeltu väärin aiemmin, (en voinut sitä estää, koska kyseessä oli vanhempan) siksi minä olen niin helvetin huonolla tuulella aina joskus! Eihän nyt kukaan oikeasti pillastu siitä, että auton huolto maksaa 1500 tai ei luulisi olevan kovin syvä pahan olon aihe, vaan taustalla on paljon vakavampia asioita!
Kukaan pahaa oloaan purkavan kumppanin kumppani ei uskalla sanoa ketjussa mitään! Koska häpeäksenne tiedätte, että itse valitsette jaksaa sitä, että se toinen kohtelee teitä kuin paskaa! Siihen ei ole puolustusta! Voi voi teitä pikkuvauvoja! Olette kuin minä äitini kanssa sillä erotuksella, että mä olin pikkuvauva, te ette ole!
Koska sellainen inahtamaton kumppani on epäluonnollinen! Sä kiusaat sitä siinä kaaatamalla pahan tuulesi sen niskaan ja se vaan on. Vittu miten epäluontevaa. Suuttuis nyt siitä perkele, että joku loukkaa, niin ois terve! Mutta eeeii...mä nyysäilen tässä silmät kiinni sanomalehdessä. Varmaan ihan vitun mielenkiintoinen sudoku.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olenki huonolla tuulella, niin se ei tarkoita siä, että muut saisi kohdella minua väärin, ikinä! Mnä kohtelen muita huonotuulisena väärin, ja on heidän asiansa katsoa käykö se heille vai ei! Minuakin on kohdeltu väärin aiemmin, (en voinut sitä estää, koska kyseessä oli vanhempan) siksi minä olen niin helvetin huonolla tuulella aina joskus! Eihän nyt kukaan oikeasti pillastu siitä, että auton huolto maksaa 1500 tai ei luulisi olevan kovin syvä pahan olon aihe, vaan taustalla on paljon vakavampia asioita!
Minulla on samainen oikeus kohdella sinua väärin, jos sinä katsot oikeudeksesi kohdella minua väärin. Katsos täällä ollaan tasa-arvoisia niin pahassa kuin hyvässä.:P
Ihan oikeasti kenelläkään ei ole oikeutta kohdella ketään väärin. Jos sinä olet huonolla tuulella niin älä ainakaan pistä sitä eteenpäin. Huonotuulisuus kiertää jumalattomasti helpommin ihmiseltä toiselle kuin hyväntuulisuus.
Vihaan tuollaisia nynny paskiaisia, joille saa parisuhteessa kiukutella! Jotka sitten keräävät raivoa siitä itseensä, muka oikeuttaen sen, vaikka itse valitsevat kestää sitä paskaa kumppania. Parisuhde ei ole mikään oikeutus olla huonolla tuulella ja siksi satuttaa muita! Ellet itse anna sen olla! Ei siitä kärsi kukaan muu kuin sä itse. Ei ole oikeuslaitosta, joka tuomitsis sun kumppanisi siitä, että se oli sulle ilkeä. Älä siis marttyyroi ja suutu siitä, että olet valinnut paskan kumppanin, vaan kohtaa se tosiasia, että tuskin kelpaat kellekkään muulle. Ole yksinäsi koko loppuelämäsi ja kutsu itseäsi itseriittoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samainen oikeus kohdella sinua väärin, jos sinä katsot oikeudeksesi kohdella minua väärin. Katsos täällä ollaan tasa-arvoisia niin pahassa kuin hyvässä.:P
Ihan oikeasti kenelläkään ei ole oikeutta kohdella ketään väärin. Jos sinä olet huonolla tuulella niin älä ainakaan pistä sitä eteenpäin. Huonotuulisuus kiertää jumalattomasti helpommin ihmiseltä toiselle kuin hyväntuulisuus.
Totta kai sä voit yrittää. Mutta mä sanon sulle, että se on väärin ja kerron mikä mua loukkasi. Mä puhun nyt niistä, jotka ei kykene siihen, vaan vetää jotkut herneet nenukkaan, koska heitä loukaattiin, yhyyyy!
No! Missä kaikki paskaa kumppaniensa kohtelua sietävät palstalaiset ovat alapeukuttamasta?
Ja jos ttta puhutaan, niin mä oon mieluummin se paskasti kohteleva kuin paskaa itselleni ottava. Vaikka paha on olla kumpi vaan, en mä sillä.
Onko muita joiden vanhemmat sietivät työyhteisöstä ja ystävistään näiden huonotuulisuutta, ja selittelivät sitä parhain päin milloin milläkin, mutta sitten kotona perheenjäseniltä eivät sietäneet yhtään? Heti oltiin ojentamassa moittimassa ja torumassa? Eikö se ole tavallaan väärin päin? Perus av-mamma haukkuu huonotuulisen työkaverin ja ystävän, mutta tuo tohvelit vittumaiselle miehelleen, jos se on huonolla tuulella. Tajuaako kukaan, mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska olen äiti, näin saa käyttäytyä.
Monellako ketjulla riitelet parhaillaan?
Ja perus av-mamma laskee 50:een huonotuulisen lapsensa vuoksi toisessa huoneessa, ei toru, moiti ja huuda kun lapsi on vain huonolla tuulella.
Ei kai kyse ole siitä että näin saa käyttäytyä vaan siitä kannattaako tuollainen käyttäytyminen ja minkälaisen vaikutuksen se muihin tekee. Typeryys usein iskee takaisin omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska olen äiti, näin saa käyttäytyä.
Monellako ketjulla riitelet parhaillaan?
Vain tällä. Onko jossain sound alike?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kyse ole siitä että näin saa käyttäytyä vaan siitä kannattaako tuollainen käyttäytyminen ja minkälaisen vaikutuksen se muihin tekee. Typeryys usein iskee takaisin omaan nilkkaan.
Voi täällä palstallakin on naisia, jotka toivovat miehenä kuolemaa, mutta eivät itse eroa. Todellisia tasapainoisia, itseään auttamaan kykeneviä kullannuppuja oikein!
He varmaan saisivat nyyhky-tarinalleen paljon myötätuntoa ja auttajia pivin pimen, kun vain kertoisivat miten hirveästi mies heitä kohtelee. Ei tarttis yksin selviytyä.
Olen todella pahalla tuulella ja se jatkuu koko kesäloman! Mutta onneksi kukaan ei ota eroa, koska olen äiti! Ja miehet nynnyjä, ahhahhaaaahaaa