Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen huonolla tuulella. Tiuskin ja puhuin pahasti taas aamulla perheelle

Vierailija
22.05.2017 |

Mutta koska olen äiti, näin saa käyttäytyä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita joiden vanhemmat sietivät työyhteisöstä ja ystävistään näiden huonotuulisuutta, ja selittelivät sitä parhain päin milloin milläkin, mutta sitten kotona perheenjäseniltä eivät sietäneet yhtään? Heti oltiin ojentamassa moittimassa ja torumassa? Eikö se ole tavallaan väärin päin? Perus av-mamma haukkuu huonotuulisen työkaverin ja ystävän, mutta tuo tohvelit vittumaiselle miehelleen, jos se on huonolla tuulella. Tajuaako kukaan, mitä tarkoitan?

Mutta ei o ketään, jolla tää ois samoin? Ikään kuin täysin kieroutuneesti? Lapsuudessa omsta ei välittty paskaakaan, mutta ventovieraiden prinsessa itkupotkuraivarit piti silitellä ymmärryksellä, koska niin näytetään oma kypsyys ja fiksuus. Kuulemma. Just. Vähän vaikea olla sillä tavalla aidosti kypsä, kun pohja niille omille tunteille, eli kodin tuki puuttui täysin.

Vierailija
22/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun sitten ne itkupotkuraivariprinsessat jyrää hätskisti ohi itselleen etuja vasemmalta ja oikealta, koska sähän et kypsänä loukkaannu mistään. Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kyse ole siitä että näin saa käyttäytyä vaan siitä kannattaako tuollainen käyttäytyminen ja minkälaisen vaikutuksen se muihin tekee. Typeryys usein iskee takaisin omaan nilkkaan.

Voi täällä palstallakin on naisia, jotka toivovat miehenä kuolemaa, mutta eivät itse eroa. Todellisia tasapainoisia, itseään auttamaan kykeneviä kullannuppuja oikein!

Eli niiden ihaltavan esimerkin kannustamana..... onko ajatteleminen noin vierasta?

Vierailija
24/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en töissä näytä huonoa tuultani. En ole niin karkea ja sivistymätön. Ei meidän työpaikalla onneksi kukaan ole sellainen kasvattamaton idiootti.

Osaan siis halutessani todellakin pitää mölyt mahassa, mutta onhan se tavattoman raskasta. Kotona ei sit jaksakaan.

Vierailija
25/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kyse ole siitä että näin saa käyttäytyä vaan siitä kannattaako tuollainen käyttäytyminen ja minkälaisen vaikutuksen se muihin tekee. Typeryys usein iskee takaisin omaan nilkkaan.

Voi täällä palstallakin on naisia, jotka toivovat miehenä kuolemaa, mutta eivät itse eroa. Todellisia tasapainoisia, itseään auttamaan kykeneviä kullannuppuja oikein!

Eli niiden ihaltavan esimerkin kannustamana..... onko ajatteleminen noin vierasta?

En mä toivo mieheni kuolemaa, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat? Saatan mä sille vihainen olla, mutta uskon, että hän voi oikein hyvin esim. elää ilman minua, ei siinä knenkään kuolla tartte.

Vierailija
26/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä toivo mieheni kuolemaa, vai mitä ihmettä oikein tarkoitat? Saatan mä sille vihainen olla, mutta uskon, että hän voi oikein hyvin esim. elää ilman minua, ei siinä knenkään kuolla tartte.

Tarkoitan että esität ne mutku muutkin av mammat perusteltuna syynä typerälle käyttäymiselle ja siksi todistat että ajatteleminen omaksi parhaaksesi on vierasta sinulle. Sen käyttäytymisen järkevyyttä kyseenalaistettiin ensimmäisessä viestissä. "että saahan noin käyttytyä mutta kannattaako sellainen ja minkälaisen vaikutelman se muihin tekee?" Eli typerä käytös vaikuttaa negatiivisesti pelkästään sinun elämääsi. Tietenkin saa olla juntti ja ihalla vauva palstan muita juntteja, kuten vastasit, mutta tyytyväiseen elämään ei sillä pääse vaan juntimpaan ja juntimpaan jossa kaikki älykäs karttaa sinua kuin ruttoa.

Vierailija
27/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että esität ne mutku muutkin av mammat perusteltuna syynä typerälle käyttäymiselle ja siksi todistat että ajatteleminen omaksi parhaaksesi on vierasta sinulle. Sen käyttäytymisen järkevyyttä kyseenalaistettiin ensimmäisessä viestissä. "että saahan noin käyttytyä mutta kannattaako sellainen ja minkälaisen vaikutelman se muihin tekee?" Eli typerä käytös vaikuttaa negatiivisesti pelkästään sinun elämääsi. Tietenkin saa olla juntti ja ihalla vauva palstan muita juntteja, kuten vastasit, mutta tyytyväiseen elämään ei sillä pääse vaan juntimpaan ja juntimpaan jossa kaikki älykäs karttaa sinua kuin ruttoa.

Ei se minun perusteluni varsinaisesti ollut vaan se, että kuka tuomitsee? Ainahan täällä silitellään äitien päätä, että aijaa, olitko huonolla tuulella kun huusit lapsillesi, no ei sit mitään. Aivan kuin se lapsille ois yhtään sen kivempaa ottaa sitä paskaa niskaan, koska äiti ei halunnutkaan olla ilkeä, se oli vain huonolla tuulella! Ehh.... Missä itsesyytökset siitä, että oma paska olo tungetaan muidn niskaan? Ei missään. En ala minäkään sitä sitten märehtimään hulluna. Mulla on paska olo ja paska fiilis ja sillä sipuli. So what jos joku muu kärsii.

Eikä se, että teeskentelee, ettei ole huono päivä tuo yhtäkään ystävää lisää. Enkä kaipaa sllaisia tekopyhiä ihmisiä elämääni.

Vierailija
28/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palstalla on paljon ihmisiä, jotka antavat muiden typerän käytöksen vaikuttaa omaan elämäänsä. On siis epätosi väittää, että huonotuulisuuden näyttäminen jotenkin haittaisi sitä huonotuulista eniten maailmassa. Hän on huonolla tuulella vaikka esittäisi hyväntuulista, korkeintaan jos esittää hyväntuulista niin jää todella yksin, koska se, miltä hänestä todella tuntuu ei kiinnosta ketään. Mitä saamista sellaisessa ystävyydessä muka on? Aivan turha ystävyys, yhtä hyvin voisi puhua automaattiselle robotille.

Vierailija
29/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi kenenkään minua loukkaavan käytöksn vaikuttaa elämääni, mutta en minä ala sievistellä oloani paremmaksi kuin se on jonkun mulkvistin takia. Vaikka se olisi kuka läheiseni. Sllainen ei ole läheiseni, jolle paha tuuleni on jokin ongelma. Painukoon vittuun vaan.

Vierailija
30/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on edes mun omaksi parhaakseni, etten näytä huonotuulisuuttani läheisimmilleni? Miten he tukevat minua elämäni kriiseissä, jos mun pitää vain hymyillä heille? On sellaisiakin kriisejä, joissa ihminen on koko ajan pahalla päällä ja voisi purra pään poikki kaikilta auttajiltaankin. Jos kuvittelet sen auttavan enemmän, ettei saa olla oma itsensä, niin et tiedä elämästä(ni) mitään.

Mitä se hymyily auttaa, jos se on hinta siitä, että joku on mulle ystävällinen? Mitä mä sillä ystävällisyydellä teen, kun mua raivostuttaa hymyillä sille persepäälle, joka ei anna mun olla vihainen, kun mä olen!?

Vierailija
31/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkoitan lähinnä läheisimpiä suhteita, en todellakaan oleta muiden etäämpien ihmisten haluavan auttaa minua kriiseissäni tai kokevan sitä tehtäväkseenkään. Lähelle jäävätkin tekevät sen omasta valinnastaan, kukaan ei heitä pakota "kuvainnollisesti" palaamaan lumihangesta.

Vierailija
32/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai "minä olen isä". Niitä kuitenkin enemmän.

Vierailija
33/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehet ei käy täällä ulisemassa miten taas huusin lapsille, mutta kun oon isä, nii eihän se haittaa. Ja jos kävisivätkin, niin naiset syvällisesti moittisivat. Toisille äideille ollaan vaan sillen, et aha, joo siis lapset brrrhhhggt.

Vierailija
34/34 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paha käytös on sallittua, jos se vain johtuukin huonosta tuulesta. Jos ajattelee, että mun ois pitänyt kyetä tää estämään, mutten kyennyt ja kertoo sen (rivien välissä tai suoraan) palstalle, niin melkein hakataan maan rakoon. Mutta jos väistää vastuunsa käyttäytymisestään nimeämällä sen vain huonolla tuulella olemiseksi, saa päänsilitystä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän