Masturboitko koskaan niin, että toivoisit jääväsi kiinni?
Itse liikun joskus alasti kotona ja mahdollisesti masturboin. Samalla toivon, että joku saattaisi vastakkaisesta kerrostalosta nähdä sisään.
Kommentit (4)
no, joskus varhaisteininä oli jännä masturboida niin että "kiinnijäämisen" mahdollisuus oli olemassa. Lähinnä kotona äidille.
Nyt näin äijänä niin kyllä joskus suikussa on mukava fiilistellä ajatuksella että vaimo pamahtaa juuri sopivalla hetkellä paikalle =)
Vierailija kirjoitti:
En. Masturboin siten että en jäisi siitä kiinni. En halua videota tai kuvaa nettiin, mikä siis on mahdollista jos harrastaa julkirunkkausta ikkunan ääressä.
Siinä saattaa olla ihan pikkuinen ero runkkaako joku intohimoisesti ikkunassa kiinni tai liikkuu ja ehkä runkkaa asunnossaan ihan tavallisesti. :D Ensimmäinen on vähän mautonta ja toinen tavallista elämää.
kerran jäin jälki istuntoon. sitä tuli pitämään naispuolinen koulunkäyntiavustaja. välillä hän lähti käymään jossain ja kun palasi, niin sillä välin olin noussut seisomaan ja housut jalassa runkkasin. sen sijaan että olisi suuttunut, niin alkoi nauraa ja sanoi että minulla pienin penis mitä on koskaan nähnyt. todella noloa.
En. Masturboin siten että en jäisi siitä kiinni. En halua videota tai kuvaa nettiin, mikä siis on mahdollista jos harrastaa julkirunkkausta ikkunan ääressä.