Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinä haaveilet?

Vierailija
21.05.2017 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte realistisesti, että olis sen verran rahaa että voisi syödä aina kun on nälkä.

Vierailija
22/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olisin terve ja saisin psykoterapialle rahoituksen. Ja siitä, että saisin aviomiehen ja seksuaalista tyydytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä talosta, kasvimaasta ja kanalasta. Pihassa olisi samanlainen keinu ja iso syreeni sekä keisarinliljoja kuin mummolassa silloin kun olin lapsi. 

Vierailija
24/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen unelmalomasta perheen kanssa ja että löytäisin hyvän kesämekon. Suuria haaveita olisi, että lähimmäiset ja itse pysyisimme terveinä. Että lapsesta kasvaisi onnellinen ja tasapainoinen aikuinen. Että pysyisimme mieheni kanssa yhdessä ja saisimme joskus lapsenlapsia. Ja vaikka mitä muuta...

Vierailija
25/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että saisi kokea vastarakkautta.

Mies

Vierailija
26/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin rakkaani rinnalleni ja että ei tarvitsisi huolehtia seuraavan kuun vuokranmaksusta

Vierailija
27/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen omasta, pienestä mökistä. Sen ei tarvitsisi olla järven rannalla.

Vierailija
28/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hommaisin asunnon jostakin toisesta kaupungista ja rakentelisin tyystin erilaisen elämän sinne kuin tämä minun nykyinen. Elelisin vuoron perään näissä kummassakin paikassa, mutta pitäisin ne täysin erillään toisistaan. Voisi olla jännä havainnoida, muotoutuuko näistä elämistä samanlaiset kuitenkin. :)

Vierailija
29/31 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hommaisin asunnon jostakin toisesta kaupungista ja rakentelisin tyystin erilaisen elämän sinne kuin tämä minun nykyinen. Elelisin vuoron perään näissä kummassakin paikassa, mutta pitäisin ne täysin erillään toisistaan. Voisi olla jännä havainnoida, muotoutuuko näistä elämistä samanlaiset kuitenkin. :)

Tarkastele eri silmin.

Vierailija
30/31 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen:

- työpaikasta

- työstä

- pitkästä työsuhteesta

- vakipaikasta

- virasta

- että olisin niinkuin muutkin, en outo työtön hyypiö

Eniten haaveilen:

- innostavasta, intohimoisesta työstä, josta saan riittävää palkkaa. Ja että palkkatulojeni ansiosta pystyn säästämään. Ja sitten matkustamaan ansaitulle lomalle.

Vierailija
31/31 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo maalla, etätyö, kolme lasta ja aviomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän