Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset vauvanvaatteet ovat nykyään "muodissa"?

Vierailija
21.05.2017 |

Pitäisi ostaa lahjaksi vauvalle vaatetta, mutta minkä merkkiset ja tyyliset vaatteet ovat nykyään suosittuja? On aikaa kun omat lapset ovat olleet pieniä, enkä tunne vauvan äitiä erityisesti, joten pitäisi olla joku "varma valinta".

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsenlapselle ostaisit, saattaisi mennä pieleen. Suosivat valkoista, sinistä, harmaata ja mustaa. Pieniä kuoseja. Ja nimenomaan poikamaisia vaatteita. Mutta eivät tykkää näistä suosituista kotimaisista muotimerkeistä.

Olisi kyllä apua, jos tuntisit vanhempien makua. Kysy heiltä suoraan, mitä tarvitsevat. 

Vierailija
2/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelppikää nykyäidit yhtä "vanhusta" ostamaan oikeanlainen lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun lapsenlapselle ostaisit, saattaisi mennä pieleen. Suosivat valkoista, sinistä, harmaata ja mustaa. Pieniä kuoseja. Ja nimenomaan poikamaisia vaatteita. Mutta eivät tykkää näistä suosituista kotimaisista muotimerkeistä.

Olisi kyllä apua, jos tuntisit vanhempien makua. Kysy heiltä suoraan, mitä tarvitsevat. 

Täytyy yrittää saada selville, mutta kävi niin, että mut laitettiin ostamaan kimppalahja, vaikka porukasta  vähiten tunnen perhettä. (Miten tässä näin kävi? En tiedä.) Joten en tiedä vaikka kysyisin kehtaisivatko vanhemmat sanoa mulle, että haluavat merkkiä xx, sinisenä, mutta ei vaaleansinisenä, saa olla ruutuja, mutta ei raitoja.

t. ap

Vierailija
4/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivärisiä valkoisia bodyja. Kietaisumallista, normaalia, pitkähihaista, hihatonta ja hihallista. Ei voi mennä pieleen. Meillä oli ainakin kovassa käytössä ekat kuukaudet.

Jos ostaa vieraammalle lahjaksi, kannattaa pelata varman päälle eikä lähteä riehumaan.

Vierailija
5/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapp Ahlin Newbie - mallistossa on kivoja vaatteita klassiseen ja pikkunättiin tyyliin.Polarn och Pyretiltä puolestaan löytyy vähän reippaampaa ja raikkaampaa menoa. Jos jotain oikein merkkivaatteita haluat ostaa, niin Gugguu ja Vimma ovat monen äidin lemppareita.

Vierailija
6/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku kaksivärinen raitahaalari. Valkoisia bodyja tuli hankittua omalle vauvalle liikaakin. Niitä sai niin edullisesti ja hyväkuntoisia kirppikseltä.

Vierailija
7/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksivärisiä valkoisia bodyja. Kietaisumallista, normaalia, pitkähihaista, hihatonta ja hihallista. Ei voi mennä pieleen. Meillä oli ainakin kovassa käytössä ekat kuukaudet.

Jos ostaa vieraammalle lahjaksi, kannattaa pelata varman päälle eikä lähteä riehumaan.

Näitä juuri mä olisin aikanaan itselleni toivonut! Ne joita oli, tuli kulutettua melkein puhki. Mietin vaan onko liian tylsä lahja, mutta ehkä ei sittenkään olisi.

t. ap

Vierailija
8/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapp Ahlin Newbie - mallistossa on kivoja vaatteita klassiseen ja pikkunättiin tyyliin.Polarn och Pyretiltä puolestaan löytyy vähän reippaampaa ja raikkaampaa menoa. Jos jotain oikein merkkivaatteita haluat ostaa, niin Gugguu ja Vimma ovat monen äidin lemppareita.

Kiitos näistä vinkeistä!

t. ap

Vierailija
9/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin suositellut newbietä! Ihania vauvan vaatteita ja "sopivan" hintaisia.

Vierailija
10/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortti johonkin lastenvaateliikkeeseen esim. Popille. Jos siis kimppalahjan summa on yli 50euroa, että sillä edes saa mitään. Värit on vaikeita. Yks kaveri ei halua pitää tytöllään mitään pinkkiä tai valkoista, toinen ei halua pojalleen mitään sinistä, kolmas halveksii kappahleja ja muita ketjuja, neljäs ei tykkää mistään muiden ostamista... Yritä siinä sitten.

Vierailija
11/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan Newbietä ja Pomp de Luxia ym. Mutta en voi sietää Metsolaa, Vimmaa, PoPia, Gugguuta ym. Ainoastaan hyvin perusvalkoinen tms on varma valinta. Jos olisin saanut jotain silkkivillaista kallista bodya, Ruskovilla tms, niin se olis hienointa. Kukaan ei tuonut tosin. 😁 Sitä enemmän sainkin Prisman ja Cittarin korpunkovia lapsityövoimalla tehtyjä, kirkuvan pinkkejä halpisvaatteita, jotka oli hoikalle tytölle roikkuva vitsi..

Vierailija
12/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisubody jossa pitkät hihat ja pesu 60 asteessa. Joku nätti väri tai kuosi. Valkoinenkin on ok, mutta itse ostaisin väriä. :)

Vierailija
13/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newbie on varma valinta! Hillittyjä kuoseja, mutta silti niin kauniita.

Vierailija
14/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newbielle peukku täältäkin!

Vierailija
15/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin myös lahjakorttia, muuten voi harmittaa, jos meneekin pieleen. Makuja on niin monenlaisia! Yksi vinkki minulla olisi: onko vanhemmilla (äidillä) instagramia, johon hän olisi laittanut kuvia lapsestaan? "Lastenvaatehulluilla" on tapana tägätä kuviin ne merkit, joita lapsellaan suosivat. Tätä kautta voisit saada selville liikkeen, johon ostaa lahjakortti. Ellei tätä mahdollisuutta ole, pelaisin itse varman päälle ja päätyisin johonkin pitkän linjan kestosuosikkiun, esim. Metsolaan.

Vierailija
16/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tytär just inhoo noita gugguita ja vimmaa. 

Vierailija
17/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa lahjakortti. Vaikka joku tyyli olisi monen mieleen, ei se välttämättä ole lahjansaajan omaa makua.

Vierailija
18/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa lahjakortti. Vaikka joku tyyli olisi monen mieleen, ei se välttämättä ole lahjansaajan omaa makua.

Esim. Stockalle. Sieltä saa kaikkia tässä ketjussa mainittuja merkkejä paitsi ei Kappahlin Newbietä.

Millaista tyyliä vanhemmat suosii omassa pukeutumisessaan? Saisiko siitä vihjeitä?

Vierailija
19/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newbielle peukku täältäkin!

Newbiet ovat kelvanneet.

1

Vierailija
20/38 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä väitän että ne vähän ei niin oman maun mukaisetkin tulee kyllä käyttöön, jos ne on mukavia ja käteviä. Ellei tuleva äiti ole himoshoppari itse.

Newbie, polarn o pyret, lindex valmistaa suosittuja ja neutraaleja vauvanvaatteita.

Pehmeät kietaisubodyt, puolipotkarit, yöpuvut on semmoisia mitkä kelvannee melko varmasti.

Ja minusta kiva että joku uskaltaa vielä ostaa oikean LAHJAN. Eikä aina kylmää käteistä verhottuna lahjakorttiin. Lahja on kuitenkin lapselle - ei äidille ymmärsin?