Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukahduttaa kaipaus rakastamaansa ihmistä kohtaan

Vierailija
21.05.2017 |

Olen ollut umpirakastunut noin puolisen vuotta. Ihastukseni on naimisissa oleva ja itseäni reilusti vanhempi. Miten pystyn unohtamaan hänet? Sydämeni itkee verta, kun ajattelen häntä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus haihtuu, kun tulee ymmärrys siitä, että olet ihastunut ihastumiseen tunteeseen ja saavuttamattomaan ideaaliin. Oikeasti et tunne häntä, etkä tosielämässä häntä edes rakastaisi.

Mieli vain halajaa jonnekin satumaahan saamaan hoivaa ja rakkautta. Siitä on kysymys.

Vierailija
2/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt taas se terapeutti hörhö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä edellistä ihastumistasi, rakastumistasi. Vieläkö haikailet perään? Niinpä, et. Totuus on että ihan samalla tavalla pääset yli tuostakin ihastuksesta, jos vain annat siihen mahdollisuuden.  Itse olin rakastunut sydänjuuriani myöten, mutta koska tiesin entuudesta että ei se ikukisuutta kestä, niin voin nyt sanoa että yli olen päässyt, ja aikaa meni 1.5v.  Jos ei vuosissa pääse yli, niin kyseessä ei ole enää rakastuminen ja vahvat tunteet, vaan pakkomielle jota oma mieli pitä yllä. Ole ajattelematta, ja anna itsellesi lup ajatella miestä vaikka 5 min. per päivä, muun ajan siirrät ajatukset pois hänestä sen kaikki 100 000 kertaa kun hän tulee mieleen päivän aikana

Vierailija
4/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus haihtuu, kun tulee ymmärrys siitä, että olet ihastunut ihastumiseen tunteeseen ja saavuttamattomaan ideaaliin. Oikeasti et tunne häntä, etkä tosielämässä häntä edes rakastaisi.

Mieli vain halajaa jonnekin satumaahan saamaan hoivaa ja rakkautta. Siitä on kysymys.

Tämä oli hyvä vastaus. Tosin sitä hoivan ja rakkauden kaipuuta ei poista juuri mikään muu kuin sen hoivan ja rakkauden saaminen tavalla tai toisella.

Vierailija
5/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on toki osa totta. Mutta tunnen häntä sen verran, että tiedän olevani rakastunut aidosti. Pidän hänen huumoristaan, sanavalinnoistaan, temperamentistaan ja toki ulkoisesta olemuksestaan ja tyylistään. Hän on erittäin, erittäin viehättävä fyysisesti. Hänellä on todella viehättävä ääni myös. Ja hän tuoksuu todella hyvältä. Kyllä mä tykkään hänestä ihan oikeasti. :)

Mutta kuten sanottu, onhan siinä ripaus sitä kaikkea muutakin...

Vierailija
6/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki luonnetta ja oma elämä.

Vierailija
7/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä edellistä ihastumistasi, rakastumistasi. Vieläkö haikailet perään? Niinpä, et. Totuus on että ihan samalla tavalla pääset yli tuostakin ihastuksesta, jos vain annat siihen mahdollisuuden.  Itse olin rakastunut sydänjuuriani myöten, mutta koska tiesin entuudesta että ei se ikukisuutta kestä, niin voin nyt sanoa että yli olen päässyt, ja aikaa meni 1.5v.  Jos ei vuosissa pääse yli, niin kyseessä ei ole enää rakastuminen ja vahvat tunteet, vaan pakkomielle jota oma mieli pitä yllä. Ole ajattelematta, ja anna itsellesi lup ajatella miestä vaikka 5 min. per päivä, muun ajan siirrät ajatukset pois hänestä sen kaikki 100 000 kertaa kun hän tulee mieleen päivän aikana

Kiitos, tämä on hyvä vinkki. Itse olen ollut ihastunut tosiaan noin puolisen vuotta. Mulle vieläpä kävisi kaveruuskin tai joku fwb-säätö, vaikka toki mieluiten haluaisin hänet puolisoksi ja avioliittoon sekä elämänkumppanikseni. Kieltämättä kaipaan häntä erittäin paljon fyysisessäkin mielessä. Toisaalta en halua hänelle missään nimessä eroakaan, joten olen luopunut unelmistani saada hänet oikeasti puolisokseni. Mutta kaveruus tai joku erityisen läheinen ystävyys olisi ihanaa hänen kanssaan.

Vierailija
8/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä vastaus. Tosin sitä hoivan ja rakkauden kaipuuta ei poista juuri mikään muu kuin sen hoivan ja rakkauden saaminen tavalla tai toisella.

Se on totta. Ja lisäksi olisi ihanaa saada rakastaa ja hoivata sitä toista ihmistä...silitellä, suukotella, hyväillä, halia, olla lähellä jne.

Vierailija
9/9 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään kahden vuoden kuluttua tunne on ohi.  Ymmärrät että asia on mahdoton ja tunne haihtuu itsestään.  Kenties jo aikaisemmin.  Nimim.  saman kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän