Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hittiohje leviää: Pekoniton pekoni porkkanasta

Vierailija
21.05.2017 |

http://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005218257.html

Ihanko oikeasti ..? Miksi kasvissyöjä/vegaanihörhöt tahtovat lihan korvikkeita? Miksei porkkana maistu porkkanana, vaan siitä pitää tehdä pekonia matkivaa? Syökää pekonia sitten, jos tekee mieli.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun laitoit reseptin. 

Minä lopetin possunsyönnin muutama vuosi sitten nähtyäni videon, jossa possu tekee palapeliä. Vain kolme palaa erivärisille alustoille, mutta possu osasi laittaa ne oikein ja sai popcornia.

Mielestäni palapelien tekeminen on käsittämättömän tylsää ja ikävystyttävää, joten arvostin possua.

En halua syödä noin fiksua eläintä, vaikka pidinkin possunlihasta ja etenkin pekonista - pekonin paistamisesta tulevasta kaameasta katkusta huolimatta. Hajun haihtumiseen meni useita päiviä. 

Wienerleikkeen uusi nimi "palapelileike"

Asettuukohan pihvinpalat vatsalaukussa samoin kuin tetriksessä?

Viittauksesi on mielenkiintoinen, vaikka täysin käsittämätön.

Osa ihmisistä haisee koko ajan pekonille. Kertyyköhän pekonin rasva ihoon tai hiuksiin?

Vierailija
22/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos reseptistä! Rakastan pekonia mutten voi syödä kolesterolin vuoksi. Olen kaivannut kauppoihin kalkkunapekonia jota sai usassa. Eihän mikään oikeaa pekonia korvaa mutta jos olisi edes sinne päin.

Mitä se pekonin syönti kolesteroliin vaikuttaa, urpo??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi vegaanittoman pekonin ohje, haluaako joku?  ; )

Ei kukaan halua kuulla sun vitsejä. Joudut yläpeukuttamaan omaa viestiäsi yksin. ;)

Vierailija
24/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää tän niinkuin sen "lohen" kohdalla että millainen ihminen oikeasti viitsii närkästyä tästä? Miksi se sinua liikuttaa jos joku haluaa käyttää niitä korvikkeita? Parempihan se on kun eläimiä ei sitä varten tarvitse kasvattaa murhattavaksi. :D

Vierailija
25/25 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi vegaanittoman pekonin ohje, haluaako joku?  ; )

Porkkanaton pekoni pekonista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän