Tein lapsen narkkarin kanssa...
Erosin hänestä vuosi sitten. Nyt elän suht normaalia elämää, mutta tuskin koskaan pääsen hänestä kokonaan eroon. Joskus hänellä on parempia kausia ja tapaa lasta valvotusti, mutta nyt taas huono vaihe menossa. Ihanaa kun ei tarvitse enää stressata hänen takia koko ajan kotona! Kadun kyllä kovin että tein juuri hänen kanssa lapsen, mutta itse lasta en kadu. Saa kysellä ja jos saman kokeneita niin kommentoikaa.
Kommentit (5)
Nostan, jos täällä olisi muita saman kokeneita. Ap
Oikeesti!? Joku tekee TIETOISESTI lapsen narkkarin kanssa??? Luulis ettei kukaan edes seurustelis narkkarin kanssa jos ei ole itekkin! Tai olis muutenkaan missään tekemisissä.
Jep! Miehen veli meni näin tekemään. En tiedä käyttääkö se nainen edelleen vai onko vaan aivot niin paljon kärsiny käytöstä että vieläkin sellasen kuvan saa. Koko muu suku karttaa nykyään tätä pariskuntaa. On meinaan sellasta se meno että jokapaikassa kyllä huomataan kun ovat paikalla. Lastensuojelun asiakkaita ovat tietysti ja on vaan ajankysymys että lapset otetaan huostaan.
Minä!
Olin tosin itsekin silloin narkkari. Tulin vahingossa raskaaksi (lue: olin niin aivoton, etten ajatellut koko asiaa) ja lopetin käytön siihen. Nyt 14 -vuotta myöhemmin exäni edelleen käyttää. Pystyy silloin tällöin skarppaamaan niin, että lapsi voi käydä kylässä yhden yön verran, mutta siihenpä se jää.
Onneksi tapasin nykyisen kilttimiehen jo silloin, kun lapsi oli 3 -vuotias, sai lapseni kaikesta huolimatta tasapainoisen ja turvallisen lapsuuden, sekä hyvän miehenmallin.
Me elellään uusioperheenä siis tavallista perhearkea, ainoa poikkeus "tavallisiin" perheisiin on noin viisi kertaa vuodessa tapaamamme subunarkki. Tosin, kiitos hänelle, sain maailman ihanimman lapsen <3
Kyllä olen töissäkäyvä ja ihan kivasti tienaava, että ihan itse ajattelin elättää itseni ja lapseni. :)