Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitteko treffeille tässä tilanteessa?

Vierailija
20.05.2017 |

Mies pyysi minua illallistreffeille, mutta kertoi että lasku maksetaan sitten erikseen. hän vaikuttaa muuten kivalta, mutta nyt en oikein tiedä, kun hän sanoi suoraan ettei tarjoa. Minun käsitykseni mukaan kutsuja maksaa treffit, ja olenkin hämilläni miehen puheiden takia. En nyt suoraan sanottuna tiedä, haluanko suostua treeffeille. Voisin kyllä maksaa oman osuuteni, käynhän töissä mutta silti.
Suostuisitteko itse, jos mies sanoisi, että maksetaan erikseen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia provoja.

Vierailija
2/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä itsenäinen , voimakas, rohkea, omillaan toimeentuleva ja kypsä nainen. Jätä menemättä ja kerro ihmeessä myös syy miehelle. Mies tässä väistää luodin, jos kuka.

Vierailija
4/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisi harkintaan. Se maksaa joka pyytää treffeille eli tässä tapauksessa mies.

Ehkä hän pyytää seuraavaksi kotiinsa kahville tai illalliselle, niin sinun poislähtiessä vetäisee kassakuitin, kuinka paljon tarjoilut tuli maksamaan ja tietysti jakaa puoliksi mitä ostoksista jäi syömättä.

En pidä ihmisen pikkusieluisuudesta ja saituudesta, jossa sivutetaan hyvät käytöstavat ja hienotunteisuus.

Ja en menisi tuollaisen miehen kanssa treffeille, eikä kysymys ole rahasta, vaan käytöstavoista. Ei jatkoon.

Vierailija
5/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menisi harkintaan. Se maksaa joka pyytää treffeille eli tässä tapauksessa mies.

Ehkä hän pyytää seuraavaksi kotiinsa kahville tai illalliselle, niin sinun poislähtiessä vetäisee kassakuitin, kuinka paljon tarjoilut tuli maksamaan ja tietysti jakaa puoliksi mitä ostoksista jäi syömättä.

En pidä ihmisen pikkusieluisuudesta ja saituudesta, jossa sivutetaan hyvät käytöstavat ja hienotunteisuus.

Ja en menisi tuollaisen miehen kanssa treffeille, eikä kysymys ole rahasta, vaan käytöstavoista. Ei jatkoon.

Jaa, sinäkö et ole pikkusieluinen ja saita? Maksatko mistään itse mitään? Syytätkö kaupan kassaakin huonosti käyttäytyväksi, kun kehtaa pyytää rahaa valitsemistasi elintarvikkeista?

Vierailija
6/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuukauden laskut mukanani treffeille ja pakottaisin miehen maksamaan myös ne!

Vierailija
7/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä itse maksan mieluummin aina itse. Tarjoilijalle koitan ehtiä ensiksi puhumaan, että saisko laskut erikseen..

Mutta silti musta on todella tönkköä etukäteen huudella, että en sitten muuten tarjoa. Tulee jotenkin huono kuva. Jättäisin varmaan menemättä.. Jos vaikka onkin joku superpihi. Ja piheys on musta hirveä piirre.

Vierailija
8/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olisit toivonut, että mies maksaisi koko elämän. "Jos kerran pyysi vaimoksi, niin eikös silloin kuulukin maksaa".

Vierailija
9/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko huomioon, että jos mies maksaa niin hän odottaa seksiä vastapalvelukseksi.

Vierailija
10/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan itse kutsunut miestä treffeille ja maksanut sitten molempien puolesta, vai odotatko aina miehen kutsua ja maksamista? "Kuuluuko" siis miehen sekä kutsua että maksaa?

On ehkä teille molemmille parempi, että jätät menemättä. 

Vierailija
11/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä itse maksan mieluummin aina itse. Tarjoilijalle koitan ehtiä ensiksi puhumaan, että saisko laskut erikseen..

Mutta silti musta on todella tönkköä etukäteen huudella, että en sitten muuten tarjoa. Tulee jotenkin huono kuva. Jättäisin varmaan menemättä.. Jos vaikka onkin joku superpihi. Ja piheys on musta hirveä piirre.

Parempihan on kertoa etukäteen kuin vasta laskun tullessa.

Vierailija
12/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken, jos nainen ei edes ensitreffeihin itse rahallisesti panosta.

Vierailija
13/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Vaikka nainen olisi pyytänyt minut treffeille, ei yksikään nainen ole koskaan tarjoutunut maksamaan koko laskua. Tosin minusta se olisikin todella outoa. Olen monesti ilahtunut, kun nainen on tarjoutunut maksamaan oman osuutensa, vaikka olen siitä aina kohteliaasti kieltäytynyt ja maksanut koko laskun.

Vierailija
14/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä on aiemmin käytetty hyväksi.

Vierailija
15/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Presidentti kritisoi tp-hakijoita majoittavia pappeja kirkkopäivillä. Mutta milloinkohan Suomeen on viimeksi kohdistunut *hallitsematonta* maahanmuuttoa? Kesällä -44?"

Näin asiaa kommentoidaan eräällä tunnetulla unelmointisivustolla Facebookissa  ;  )

Vierailija
16/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa naisista nykyään ole varautuneet maksamaan itse, joten ehkä se ei ole pääpointti.

Mutta millainen mies suunnittelee etukäteen maksukuviota? Niuho, pikkutarkka, nuuka, yllätyksetön, etukäteen varmistelija, tylsä, tasapaksu tallaaja.  Huh. Ei jatkoon! Tämän tyypin kanssa tuskin tulet kokemaan spontaaneja juttuja tai yllätyksiä tai hetken hurmaa.

Vierailija
17/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Turn-off tuollainen etukäteisilmoitus maksusta.

Todennäköisesti mies on joku todella saita eikä sellaiset kiinnosta.

Vierailija
18/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on siis loputtomasti rahaa tunkea näiden prinsessojen huvituksiin?  Niinkö?

Vierailija
19/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo on hiukan turn off. Tietysti on ok että molemmat maksaa omansa, mutta mielestäni kutsujan pitää tarjoutua maksamaan. Se on kohteliasta. Kutsuu sellaisille treffeille jotka voi tarjota, tai vaikka piknikille nyyttäriperiaatteella; tarjoan suolaiset, tuotko jälkiruoan -tyylillä. Tai sitten vain kahville kotiin.

Ja kyllä, itse tarjoudun maksamaan molempien osuuden jos olen pyytänyt miehen syömään tai kahville, ja tarjoudun myös maksamaan aina oman osani vaikka mies on pyytänyt ulos. Tosin kaikki ovat halunneet tuossa tilanteessa tarjota. Ja minusta se on kohteliasta.

Itse en ole pihi, voin tarjota kavereille tai perheenjäsenillekin silloin tällöin. En halua tapailla pihiä miestä, jonka kansa täysin eri näkemys tällaisista peruskohteliaisuuksista. Toki ei se este ole, jos muuten klikkaa, mutta plussaa jos ei niuhota näistä muutamista euroista-kympeistä.

Vierailija
20/53 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa naisista nykyään ole varautuneet maksamaan itse, joten ehkä se ei ole pääpointti.

Mutta millainen mies suunnittelee etukäteen maksukuviota? Niuho, pikkutarkka, nuuka, yllätyksetön, etukäteen varmistelija, tylsä, tasapaksu tallaaja.  Huh. Ei jatkoon! Tämän tyypin kanssa tuskin tulet kokemaan spontaaneja juttuja tai yllätyksiä tai hetken hurmaa.

Ja sinäkö maksat kaikki baari-illat, risteiltyt, ulkomaanmatkat ja illalliset, joille kutsut naispuolisia ystäviäsi?