WC-paperin valinnasta
Mitä merkkiä kannattaa käyttää? Ärsyttää kun niissä pakkauksissa ei ole tarpeeksi selkeästi merkitty onko ne tarkoitettu tavalliselle perseelle vai instaperseelle.
Kommentit (26)
Ei instaperseestä tule kakkaa. Siksi ei lue. Olisi turha tuote sellainen. Instaperseiden p*skapaperi.
Instaperse pyyhitään valokuvapaperilla.
Ei instapersettä tarvitse pyyhkiä. Lisää vaan filtteriä, kun ottaa kuvaa. Kivasti peittyy kakkaroippeet.
Hesaria suosittelen, sen voi käyttää moneen kertaan kummaltakin puolelta, eikä paska erotu kirjoituksista millään tavalla.
Mikähän WC-paperi olisi halvin suhteessa siihen, kauanko se kestää?
Useimmiten ostan jotain halppispaperia (alle 2 €:n paketti), mutta ne ei useinkaan ole mielestäni pitkäkestoisemmasta päästä, esim. X-tra. En ole kyllä mitään tarkkaa tutkimusta tehnyt kauanko mikäkin paketti mulla kestää.
Rullan kappalehinta tai yhdelle palalle tuleva hinta ei ehkä kerro kestävyydestä vielä mitään?
Mulle WC-paperin "tuntumalla" ei ole merkitystä. Peppuaukkoni seutu on vahvaa tekoa. Eli merkitystä olisi vain tuolla ajallisella kestävyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Hesaria suosittelen, sen voi käyttää moneen kertaan kummaltakin puolelta, eikä paska erotu kirjoituksista millään tavalla.
Minä käytän tavallisia A4-arkkeja, joihin olen tulostanut vauvapalstan keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän WC-paperi olisi halvin suhteessa siihen, kauanko se kestää?
Useimmiten ostan jotain halppispaperia (alle 2 €:n paketti), mutta ne ei useinkaan ole mielestäni pitkäkestoisemmasta päästä, esim. X-tra. En ole kyllä mitään tarkkaa tutkimusta tehnyt kauanko mikäkin paketti mulla kestää.
Rullan kappalehinta tai yhdelle palalle tuleva hinta ei ehkä kerro kestävyydestä vielä mitään?
Mulle WC-paperin "tuntumalla" ei ole merkitystä. Peppuaukkoni seutu on vahvaa tekoa. Eli merkitystä olisi vain tuolla ajallisella kestävyydellä.
Keltainen Serla.
Joku tutkija- lääkäri ulkomailla on sitä mieltä, että paperilla pyyhkimällä altistaa peräpäänsä haavaumille ja muille haitoille. Hänen mielestään tulisi kostealla ja pehmeällä kankaalla siistiä takapuoli. Olisi mukava roskis , täynnä enemmän tai vähemmän törkyisiä riepuja, tuskin niitä kukaan pyykätäkään viitsisi.
Serlan keltainen on pehmeää, halpaa ja riittoisaa. Suosittelen!
Xtra on kyllä kamalinta paprua mitä löytyy. Se sulaa käytössä ja haperrellen häviää looraan
Ehdottomasti parhaita ovat Pirkan ja Rainbown nelikerroksiset paperit; pehmeitä, mutta tarpeeksi paksuja. Muita nelikerroksisia ei tiettävästi - ihme kyllä - markkinoilla olekaan. Kolmikerrospapereita sen sijaan on pilvin pimein, kaikki yhtä huonoja.
Kannattaa myös tarkkailla syömisiään, jos on tahmakakka (kuluu koko rulla kerralla) tai kovakakka (tarvii tuota hiekkapaperia tai katuporan).
Ei instaperse eroa tavallisesta kuin ulkomuodoltaan. Biologinen mekanismi on ihan samanlainen.
Pahin pelkoni halvan turhan vähän kerroksia omaavan vessapaperin kanssa on se, että sormi sujahtaa läpi ja sattuisin tykkäämään siitä.
Sun perseelle riittää varmaan ihan paikallislehti