Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WC-paperin valinnasta

Vierailija
20.05.2017 |

Mitä merkkiä kannattaa käyttää? Ärsyttää kun niissä pakkauksissa ei ole tarpeeksi selkeästi merkitty onko ne tarkoitettu tavalliselle perseelle vai instaperseelle.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun perseelle riittää varmaan ihan paikallislehti

Vierailija
2/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lambi

Vierailija
4/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkapaperi 80

Vierailija
5/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei instaperseestä tule kakkaa. Siksi ei lue. Olisi turha tuote sellainen. Instaperseiden p*skapaperi.

Vierailija
6/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaperse pyyhitään valokuvapaperilla.

Vierailija
7/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei instapersettä tarvitse pyyhkiä. Lisää vaan filtteriä, kun ottaa kuvaa. Kivasti peittyy kakkaroippeet.

Vierailija
8/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesaria suosittelen, sen voi käyttää moneen kertaan kummaltakin puolelta, eikä paska erotu kirjoituksista millään tavalla.

Vierailija
9/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän WC-paperi olisi halvin suhteessa siihen, kauanko se kestää?

Useimmiten ostan jotain halppispaperia (alle 2 €:n paketti), mutta ne ei useinkaan ole mielestäni pitkäkestoisemmasta päästä, esim. X-tra. En ole kyllä mitään tarkkaa tutkimusta tehnyt kauanko mikäkin paketti mulla kestää.

Rullan kappalehinta tai yhdelle palalle tuleva hinta ei ehkä kerro kestävyydestä vielä mitään?

Mulle WC-paperin "tuntumalla" ei ole merkitystä. Peppuaukkoni seutu on vahvaa tekoa. Eli merkitystä olisi vain tuolla ajallisella kestävyydellä.

Vierailija
10/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesaria suosittelen, sen voi käyttää moneen kertaan kummaltakin puolelta, eikä paska erotu kirjoituksista millään tavalla.

Minä käytän tavallisia A4-arkkeja, joihin olen tulostanut vauvapalstan keskusteluja.

Vierailija
11/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen instaperse?

Vierailija
13/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän WC-paperi olisi halvin suhteessa siihen, kauanko se kestää?

Useimmiten ostan jotain halppispaperia (alle 2 €:n paketti), mutta ne ei useinkaan ole mielestäni pitkäkestoisemmasta päästä, esim. X-tra. En ole kyllä mitään tarkkaa tutkimusta tehnyt kauanko mikäkin paketti mulla kestää.

Rullan kappalehinta tai yhdelle palalle tuleva hinta ei ehkä kerro kestävyydestä vielä mitään?

Mulle WC-paperin "tuntumalla" ei ole merkitystä. Peppuaukkoni seutu on vahvaa tekoa. Eli merkitystä olisi vain tuolla ajallisella kestävyydellä.

Keltainen Serla.

Vierailija
14/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tutkija- lääkäri ulkomailla on sitä mieltä, että paperilla pyyhkimällä altistaa peräpäänsä haavaumille ja muille haitoille. Hänen mielestään tulisi kostealla ja pehmeällä kankaalla siistiä takapuoli. Olisi mukava roskis , täynnä enemmän tai vähemmän törkyisiä riepuja, tuskin niitä kukaan pyykätäkään viitsisi.

Vierailija
15/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serlan keltainen on pehmeää, halpaa ja riittoisaa. Suosittelen!

Vierailija
16/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra on kyllä kamalinta paprua mitä löytyy. Se sulaa käytössä ja haperrellen häviää looraan

Vierailija
17/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parhaita ovat Pirkan ja Rainbown nelikerroksiset paperit; pehmeitä, mutta tarpeeksi paksuja. Muita nelikerroksisia ei tiettävästi - ihme kyllä - markkinoilla olekaan. Kolmikerrospapereita sen sijaan on pilvin pimein, kaikki yhtä huonoja.

Vierailija
18/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös tarkkailla syömisiään, jos on tahmakakka (kuluu koko rulla kerralla) tai kovakakka (tarvii tuota hiekkapaperia tai katuporan).

Vierailija
19/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei instaperse eroa tavallisesta kuin ulkomuodoltaan. Biologinen mekanismi on ihan samanlainen.

Vierailija
20/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pelkoni halvan turhan vähän kerroksia omaavan vessapaperin kanssa on se, että sormi sujahtaa läpi ja sattuisin tykkäämään siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme